تولید گوشی های ال جی در کره

تولید گوشی های ال جی در کره جنوبی متوقف می‌شود

ظاهرا تولید گوشی های ال جی در کره جنوبی متوقف خواهد شد. اما چرا ال جی کارخانه ساخت گوشی های هوشمند در خانه‌ی خود را تعطیل می‌کند و با این کار به دنبال چیست؟

به نقل از رویترز٬ ال جی قصد دارد تولید گوشی های هوشمند خود را در کارخانه‌ی مستقر در کره جنوبی خود متوقف کند. این گزارش ادعا می‌کند که تولید گوشی های ال جی از این پس فقط در کارخانه‌ی ال جی در خاک ویتنام انجام خواهد شد. در این اطلاعات که ابتدا توسط یک منبع ناشناس به دست آژانس خبری یون هاپ رسیده است٬ ادعا شده که این حرکت به کاهش هزینه‌های تولید در بخش گوشی‌های هوشمند ال جی که چندین سه ماهه با ضرردهی را تجربه کرده می‌انجامد.

البته این اطلاعات چندان هم غیرمنتظره نیستند. ال جی با کاهش تقاضا برای گوشی‌های خود مواجه است. در بازار گوشی‌های پایین‌رده٬ رقبای چینی سال‌هاست که شرکت ال جی را شکست می‌دهند و دیگر بخش‌های بازار موبایل نیز چندان آش دهن سوزی برای گوشی‌ساز کره‌ای نبوده است. گوشی پرچمدال تازه معرفی شده‌ی ال جی جی 8 نیز با وجود ویژگی‌های جذابی که در خود دارد٬ نتوانسته آنطور که باید انتظارات کمپانی را براورده کند.

تولید گوشی های ال جی فقط در ویتنام٬ آخرین اقدام برای مهار ضرر و زیان‌های مالی

هرچند بعید است ال جی بخواهد به همین زودی از بازار گوشی‌های هوشمند خارج شود٬ اما ممکن است در آینده تصمیم بگیرد فعالیت خودش را در برخی بازارها متوقف کند. توقف تولید گوشی های ال جی در کره جنوبی می‌تواند آخرین تلاش‌های این شرکت برای مهار ضرر و زیان‌های مالی باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه