پروتوتایپ گوشی قابل انعطاف هواوی

پروتوتایپ گوشی قابل انعطاف هواوی در عکس تازه‌ای دیده شد

به تازگی تصویری از یک گوشی هوشمند با نمایشگر تاشو منتشر شده است که بی‌شباهت با هواوی میت ایکس نیست. به نظر می‌رسد این دستگاه، در واقع نمونه‌ای اولیه از گوشی قابل انعطاف هواوی باشد.

سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس، تنها مدل‌های انعطاف پذیری هستند که به زودی وارد بازار موبایل خواهند شد. البته عرضه گلکسی فولد تا زمان نامعلومی به تعویق افتاده است؛ ولی گوشی قابل انعطاف هواوی از ماه ژوئن در دسترس قرار خواهد گرفت.

اما ظاهرا کمپانی چینی پیش از رسیدن به طراحی فعلی، طرح‌های دیگری را هم برای میت ایکس امتحان کرده بود. عکسی که در شبکه اجتماعی ویبو منتشر شده است، پروتوتایپی از یک گوشی منعطف را در دست یکی از کارمندان شرکت نشان می‌دهد. به نظر می‌رسد این گوشی قابل انعطاف هواوی ، در کنگره جهانی موبایل (MWC) که حدود دو ماه پیش در بارسلونا برگزار شد، حضور داشته است. هرچند مشخص نیست که چرا تاکنون تصویری از آن را ندیده بودیم.

پروتوتایپ گوشی قابل انعطاف هواوی

به هر حال این پروتوتایپ، ظاهر چندان شکیلی ندارد و پهنای زیاد حاشیه‌های آن، کاملا به چشم می‌آید. حتی علاوه بر بالا و پایین، یک سمت دیگر صفحه نمایش نیز حاشیه‌دار است. در حالی که هواوی Mate X، از همه جهات حاشیه بسیار باریکی دارد.

با این حال، ظاهرا این نمونه آزمایشی هم مانند میت ایکس به سمت خارج تا می‌شود. در حالت تاشده، یک سمت نمایشگر غیر فعال می‌شود و نیمه‌ی دیگر آن روشن باقی خواهد ماند. البته طراحی بخش پشتی دستگاه را در این عکس، نمی‌توان دید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. اره بزار بفروشه برسه دست مردم اونوقط میبینی چه اشغالی مثل شامسونگ ساخته