ردمی شیائومی

افشای مشخصات فنی پرچمدار بعدی برند ردمی شیائومی

Redmi برند زیر شاخه شیائومی محسوب شده و قرار است به زودی یک گوشی پرچمدار روانه بازار کند. به تازگی به بخش مهمی از مشخصات فنی پرچمدار بعدی برند ردمی شیائومی پی برده‌ایم.

برند ردمی برای شیائومی، حکم برند آنر برای هواوی را دارد! به همین دلیل کاربران از شنیدن در راه بودن گوشی جدیدی از این سری به هیجان‌ می‌آیند. پیشتر شایعاتی از در راه بودن یک پرچمدار قدرت گرفته از اسنپدراگون 855 از برند ردمی شیائومی شنیده بودیم و به تازگی، بخش بیشتری از مشخصات فنی این گوشی لو رفته است.

بر اساس گفته‌های یک کاربر شبکه اجتماعی چینی Weibo، پرچمدار بعدی شیائومی از برند Redmi دارای 8 گیگابایت حافظه رم بوده و رزولوشن سنسور اصلی دوربین سه گانه آن، 48 مگاپیکسل است.

پرچمدار بعدی برند ردمی شیائومی

برند ردمی شیائومی

نمایشگر گوشی دارای ابعاد 6.39 اینچ بوده و در بالای آن، یک دوربین سلفی 32 مگاپیکسلی وجود دارد. به این ترتیب، پرچمدار بعدی برند ردمی شیائومی تبدیل به یکی از بهترین گوشی های هوشمند بازار برای طرفداران عکاسی سلفی خواهد شد. بر اساس یک سری رندر منتشر شده از این گوشی، احتمالا دوربین سلفی به جای قرارگیری روی ناچ بالای نمایشگر، در قالب یک ساختار مکانیکی متحرک، از لبه بالایی بدنه به صورت پاپ آپی بیرون خواهد آمد.