نسخه Moschino Edition آنر 20

نسخه Moschino Edition آنر 20 نیز عرضه می‌شود

آنر قرار است تا چندی دیگر از گوشی پرچمدار جدیدش٬ Honor 20 پرده برداری کند. ظاهرا این شرکت قصد دارد نسخه Moschino Edition آنر 20 را نیز در کنار اصلی آن معرفی کند.

آنر٬ برند زیرمجموعه‌ی هواوی قصد دارد به زودی از گوشی پرچمدار خودش پرده برداری کند. در یک دعوتنامه‌ی رسمی٬ آنر عکسی از پل تاور بریج لندن و هشتگ capturewonder# را قرار داده که به برگزاری یک رویداد خبری ویژه در شهر لندن اشاره می‌کند. انتظار می‌رود این کمپانی از گوشی پرچمدار Honor 20 خود در این رویداد پرده برداری کند و با توجه به هشتگی که قرار گرفته٬ ما می‌توانیم انتظار داشته باشیم این گوشی از قدرت عکاسی بالایی در رده‌ی گوشی‌های پرچمدار هواوی پی 30 برخوردار باشد.

همچنین این دعوتنامه به طور مرموزانه‌ای اشاره به معرفی بیش از یک دیوایس دارد. عدد 4 را می‌توان روی این صفحه دید که به معرفی چهار نسخه مختلف از این پرچمدار اشاره دارد. به جز نسخه اصلی آنر ٬20 آنر 20 پرو٬ آنر 20 لایت و نسخه Moschino Edition آنر 20 را نیز می‌توانیم در این رویداد ملاقات کنیم. آنر اوایل سال جاری میلادی٬ چنین نسخه‌ی ویژه‌ای از گوشی آنر ویو 20 را نیز معرفی کرده بود.

نسخه Moschino Edition آنر 20

با توجه به عکس‌های منتشر شده توسط مدیر آنر٬ انتظار می‌رود نسخه Moschino Edition آنر 20 با قاب‌های جذاب٬ تم ویژه و لوازم جانبی مخصوصی عرضه شود. البته ما هنوز عکس‌هایی مستقیم از خود دیوایس را ندیده‌ایم٬ اما مطمئن هستیم که این دیوایس نسبت به دیگر نسخه‌های آنر ۲۰ متفاوت‌تر خواهد بود و تفاوت در طراحی آن‌ها به احتمال زیاد در پنل پشتی مشهود خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*