قابلیت تایم لپس گوگل ارث

قابلیت تایم لپس گوگل ارث به نسخه موبایل این برنامه اضافه شد

سرانجام قابلیت تایم لپس گوگل ارث (Google Earth) روی نسخه موبایلی این اپلیکیشن موجود شد. ضمنا در این نسخه حالت جدید برای استفاده از گوگل مپس و ناوبری با‌ آن نیز به این برنامه اضافه شده است.

قابلیت ویدیوی تایم لپس قابل زوم که می‌تواند به کاربران نشان دهد کره‌ی زمین در طول 35 سال گذشته چه تغییراتی داشته٬ هم اکنون در نسخه موبایلی این اپلیکیشن نیز موجود شده است. غول نرم افزار جهان به‌روزرسانی جدیدی را برای این نسخه‌ی موبایلی معرفی کرده که بهبود ظاهری را به همراه داشته تا کاربر بتواند بهتر از گذشته به گردش در نقشه‌ها بپردازد.

گوگل ارث علاوه بر این قابلیت که به کاربر تغییرات کره زمین در چند دهه‌ی گذشته را به نمایش می‌گذارد٬ امکان استفاده از 15 میلیون تصویر ماهواره‌ای که توسط سازمان زمین‌شناسی آمریکا و ناسا را در اختیار کاربران قرار می‌دهد.

قابلیت تایم لپس گوگل ارث

قابلیت تایم لپس گوگل ارث

قابلیت تایم لپس گوگل ارث علاوه بر گوشی‌های هوشمند٬ در تبلت‌ها نیز موجود شده است. به نظر می‌رسد مرورگرهای موبایلی قابلیت پخش خودکار ویدیوها را می‌توانند غیرفعال کنند که گزینه‌ی واجبی برای نمایش تصاویر تایم لپس است. با این حال کروم و فایرفاکس موبایل این قابلیت را به صورت پیشفرض غیرفعال کرده‌اند تا گوگل با آخرین به‌روزرسانی خود٬ پشتیبانی از نسخه‌ی موبایلی را به Google Earth اضافه کند.

کمپانی گوگل علاوه بر اضافه کردن پشتیبانی از تایم لپس برای موبایل٬ زبان طراحی جدید Material Design خود را نیز به تایم لپس آورده است. این زبان طراحی خطوط ساده و فاصله کانونی شفافی را برای به نمایش درآوردن تصاویر بسیار بزرگ گوگل از زمین٬ به ارمغان میاورد. همچنین یک حالت جدید “Maps Mode” نیز برای کاربران موبایلی فعال شده است که آن‌ها را قادر می‌سازد٬ با استفاده گوگل مپس ناوبری کنند.