تست مقامت شیائومی بلک شارک 2

تست مقاومت شیائومی بلک شارک 2 – Xiaomi Black Shark 2

حساب کاربری JerryRigEverything در یوتیوب ویدیویی از تست مقاومت شیائومی بلک شارک 2 (Xiaomi Black Shark 2) را منتشر کرده که نشان می‌دهد این گوشی گیمینگ اقتصادی٬ زیر سخت‌ترین شکنجه‌ها هم استحکام خوبی را ارائه می‌کند.

روز گذشته حساب کاربری JerryRigEverything در یوتیوب گوشی گیمینگ جدید شیائومی به نام بلک شارک 2 را زیر شکنجه و تست‌های مقاومت خود برد. هرچند این گوشی از مشخصات فنی مقرون به صرفه‌ای برخوردار است٬ اما کیفیت ساخت آن بالاست و از استحکام زیادی بهره می‌برد. در ادامه جزئیاتی از تست مقامت شیائومی بلک شارک 2 را در اختیار شما قرار می‌دهیم.

تست خراش این گوشی تایید می‌کند جلو و برخی از بخش‌های پنل پشتی از شیشه ساخته شده است٬ در حالی که فلز خالص آنودایز شده در سایر قسمت‌ها قرار دارد. انداختن خراش روی آن آسان نیست٬ اما شیارها کاملا برجسته هستند. ضمن آنکه دکمه‌های گوشی نیز از فلز ساخته شده‌اند. جالب است٬ اسکنر اثر انگشت زیر صفحه این گوشی نیز حتی در شرایطی که به شدت خراشیده شده٬ بی‌وقفه کار می‌کند.

آزمایش نهایی٬ تست خمیدگی است. شما می‌توانید در این ویدیو ببینید که حتی با خم کردن به شدت دیوایس نیز آن به خوبی کار می‌کند. شاید این واقعیت که گوشی به طور کامل از آلومینیوم ساخته شده٬ باعث انسجام بهتر بدنه شده است. بنابراین٬ برخلاف قیمت مقرون به صرفه‌ی شیائومی بلک شارک ٬2 این دیوایس ثابت می‌کند که از استحکام بالایی برای رقابت با سایر گوشی‌های گیمینگ بازار برخوردار است.

ویدیوی تست مقاومت شیائومی بلک شارک 2