هاتگرام و تلگرام طلایی

مشکلات کاربران ایرانی هاتگرام و تلگرام طلایی برطرف خواهد شد

عضو هیئت‌مدیره یک شرکت دانش‌بنیان گفت مشکلات کاربران ایرانی هاتگرام و تلگرام طلایی به دلیل نقض حریم خصوصی این کاربران توسط شرکت گوگل به وجود آمده است و به زودی با تلاش کارشناسان ایرانی تولیدکننده این اپلیکیشن‌ها برطرف می‌شود.

مصطفی انوشه، عضو هیئت‌مدیره یک شرکت دانش‌بنیان عنوان کرد مارکت گوگل پلی در روز چهارشنبه 4 اردیبهشت همگام با سیاست‌های خصمانه آمریکا بدون اطلاع کاربران ایرانی، دو اپلیکیشن هاتگرام و تلگرام طلایی را از گوشی های اندرویدی آن‌ها حذف کرد که چنین اقدامی نقض آشکار حریم خصوصی کاربران است. وی افزود پس از چنین اقدامی تا الان همکاران ما در شرکت دانش‌بنیان با این مجموعه بیش از 50 بار مکاتبه‌هایی را انجام دادند تا این مشکلات را برطرف سازند، اما این مجموعه هیچ پاسخی را ارائه نداده است و حتی نسخه‌های متنوعی از این اپلیکیشن‌ها را نیز حذف کرده است. این در حالی است که نسخه تلگرام پلاس واقع در اسپانیا همچنان فعال است.

پیگیری مشکلات هاتگرام و تلگرام طلایی

مصطفی انوشه در ادامه عنوان کرد مشکلاتی که برای 40 میلیون از کاربران ایرانی دو پیام رسان هاتگرام و تلگرام به وجود آمده است به مسائل فنی مرتبط نیست و چنین اقدامی ناشی از اقدام خصمانه گوگل است. در واقع گوگل برای پیروی از دولت آمریکا حتی حریم خصوصی کاربران را نیز نقض کرده است. بنابراین این مشکلات با به‌روزرسانی برطرف نخواهد شد، اما در تلاش هستیم تا در زمان کوتاهی این مشکلات را برطرف سازیم.

هاتگرام و تلگرام طلایی

عضو هیئت‌مدیره این شرکت دانش‌بنیان در ادامه بیان کرد راه‌اندازی اپلیکیشن‌هایی چون هاتگرام و تلگرام طلایی برای جامعه ضروری است و این دو اپلیکیشن توانسته‌اند یک فضای پاک برای کودکان ایجاد کنند. وی افزود پس از فیلترینگ تلگرام، مرکز ملی فضای مجازی تاکید کرد که یک کلاینت بومی برای ارائه خدمات مشابه تلگرام ایجاد شود. از این رو این اپلکیشن‌ها تمامی نکات مربوط به رعایت حریم خصوص افراد را رعایت کرده‌اند و پس از ارزیابی کارشناسان امنیتی ذی‌صلاح، امیدواریم مجوزهای دسترسی اپلیکیشن‌ها مجدد صادر شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. دروغ پراکنی تا کی آخه؟
    مردم و چیز فرض کردن. کار سیستم گوگل گارد اینه که اپلیکیشن های مخرب و جاسوس و بلاک کنه. میخواد مال صغری باشه یا کبری.
    این که شما اطلاعات مردم و میدزدیدین با این دو تا اپ تقصیر گوگل و امریکاست؟؟؟
    بعد هم هر چی میشه از جیب ملت خرج می‌کنند. چهل میلیون ایرانی؟؟؟ نه عمو، خیلی ها همچنان از نسخه اصلی تلگرام استفاده میکنن و مشکلی ندارن.
    اون اپ جانبی تلگرام تو اسپانیا هم فعاله چون دزدی اطلاعات نمیکنه.
    مردم، مردم چهل سال پیش نیستن دیگه

  2. مردم برای فیلتر شکن افتادن به چ تکاپویی

  3. اونایی که هنوز تلگرام استفاده میکنن واقعا حقشونه

  4. اینها هر جای دنیا بجز ایران بود به دلیل دزدی اطلاعات کاربران محاکمه میشدن
    اینجا طلب کار هم هستن

  5. اینا هم که هرچی میشه میندازن گردن امریکا، هیچ کاری بلد نیستن درست انجام بدن هی فقط حرف و زر مفت میزنن! 80 درصد این گرونیا و مشکلات دیگه رو خود همین دولت گشنه گدا، برای مردم به وجود اوردن