ری اکت

همایش تخصصی ری اکت و جاوا اسکریپت در ایران

ری اکت کانف (همایش ری اکت) کنفرانس تخصصی جاوا اسکریپت با بورد اصلی React.js می‌باشد که قرار است به صورت تخصصی جاوا اسکریپت و ری اکت را مورد بررسی عمیق‌تری قرار دهد، یک گردهمایی متفاوت با طعم JavaScript و React و برنامه نویسانی که جاوا اسکریپت می‌نویسند و جاوا اسکریپت را دوست دارند.

امسال فرصتی خواهد بود تا با نگرشی جدید و بهبود مطالب ارائه شده، عمیق‌تر به این موضوع نگاه شود تا به جای تکرار مباحث پیشین گامی هر چند کوچک در مسیر ارتقای دانش فنی برنامه‌نویسان ایرانی برداشته شود. در ری‌اکت کانف هدف، ایجاد بستری برای برنامه نویسان است تا با ظرافت و استانداردهای روز دنیا کار خود را پیش ببرند. امسال زمان آن فرا رسیده است تا این زبان به صورت تخصصی و از ابعاد مختلف به چالش کشیده شود.

همانطور که می‌دانید تا به مدت مشخصی دبیرخانه همایش بخش ارسال مقاله‌ها را ایجاد کرده بود تا برنامه نویسان از سراسر ایران بتوانند مقاله خود را ارسال کنند و سپس تیم داوری از بین مقاله‌هایی که ارسال شده بود منتخب‌ترین مقاله‌ها را بر اساس کیفیت و بار علمی انتخاب کردند. تمام سعی تیم برگزاری همایش این است که در اولویت اول سطح علمی همایش در رده بسیار بالایی قرار داشته باشد.

حضور برنامه نویسان با تجربه، افرادی که تازه می‌خواهند با برنامه نویسی آشنا شوند و دیدار با دوستان قدیمی و افرادی که تجربه کاری زیادی در سال‌های گذشته در صنعت نرم افزار دارند و همچنین شرکت‌هایی که به دنبال جذب نیروهای پر انرژی و پر توان هستند، می‌توانند گرمی این کنفرانس را افزایش دهند.

سخنرانان همایش:

ری اکت

داوران همایش:

ری اکت

تیم برگزار کننده:

ری اکت

دبیر علمی همایش میلاد حیدری، ری اکت کانف را این‌گونه توصیف کرده است :

صنعت برنامه نویسی ایران نیاز به یک جامعه یکپارچه دارد جامعه‌ای که متشکل از برنامه نویس‌هایی باشد که حتی ممکن هست آن‌ها را نشناسیم ولی سواد علمی و فنی بسیار بالایی داشته باشند. در ری اکت کانف قصد داریم تا با حضور  برنامه نویس‌های شناخته شده در کنار برنامه نویس‌هایی که شاید کمتر دیده شده‌اند دانش عمیقی از جاوا اسکریپت را به اشتراک بگذاریم. همایش ری اکت بستری برای شبکه‌سازی، دیده شدن و یادگیری خواهد شد.

بنده به عنوان عضو کوچکی از جامعه برنامه‌نویسان ایران امیدوارم در همایش ری اکت ایران امسال علاوه بر شبکه‌سازی، از اطلاعاتی که دوستان در این همایش در اختیارتان قرار می‌دهند استفاده کنید.

در ضمن همایش یک پنل گفتگوی جذاب با موضوعی کاملا تخصصی خواهد داشت که به زودی در سایت همایش اعلام خواهد شد.

سایت همایش ری اکت :  http://reactconf.ir

پایان رپورتاژ آگهی /.