آپدیت جدید گلکسی اس 10 پلاس

آپدیت جدید گلکسی اس 10 پلاس عمر باتری آن را بهبود می‌بخشد

ظاهرا آپدیت جدید گلکسی اس 10 پلاس سامسونگ (Samsung Galaxy S10 Plus) باعث بهبود عملکرد باتری این گوشی شده است. پیش از این کاربران از مصرف زیاد انرژی توسط گوشی گلکسی اس ۱۰ پلاس شکایت داشتند.

برخلاف حضور یک باتری بزرگ 4,100 میلی‌آمپر ساعتی زیر قاب گوشی گلکسی اس 10 پلاس٬ این دیوایس آنطور که امیدوار بودیم کم مصرف نیست. طبق بررسی‌های انجام گرفته روی نسخه‌ی اگزینوسی این گوشی٬ ظاهرا پرچمدار جدید سامسونگ شارژ بیشتری را در مقایسه با گلکسی نوت 9 می‌خورد. اما ظاهرا به لطف آپدیت جدید گلکسی اس 10 پلاس که به‌روزرسانی امنیتی ماه آوریل را به همراه دارد٬ عمر باتری این گوشی بهبود خواهد یافت.

با بررسی‌هایی که انجام گرفته بود٬ به نظر می‌رسد اس ۱۰ پلاس با دو سیم کارت٬ انرژی بسیار زیادی را مصرف می‌کند و عمر باتری کلی گوشی به مراتب کمتر از آنچیزیست که سامسونگ ادعا می‌کند. اما حالا پس از دریافت به‌روزرسانی٬ در بررسی‌های جدید این گوشی حتی در شرایط استفاده‌ی ساعت‌ها اینترنت LTE در بیرون از منزل می‌تواند تا 16 ساعت نیز دوام بیاورد. این درحالیست که پیش از این عمر باتری در شرایط مشابه کمتر از 15 ساعت بود. همچنین تا پیش از این سخت می‌توانستید شش ساعت استفاده‌ی مداوم از دیوایس بدون خالی شدن باتری گوشی را ببینید٬ اما حالا با استفاده از اتصال وای فای٬ می‌توانید یک چهارم روز را به طور مستمر با گوشی خود بگذرانید.

مشکل باتری با آپدیت جدید گلکسی اس 10 پلاس حل شد؟

حالا ما حدس می‌زنیم که سامسونگ با این به‌روزرسانی٬ مشکل سنسور مجاورتی گوشی پرچمدار جدید خود که برای بسیاری از کاربران دردسر درست کرده بود را برطرف کرده است؛ هرچند خود کمپانی در صفحه توضیحات آپدیت جدید گلکسی اس 10 پلاس به این موضوع اشاره‌ای نکرده است. در سمتی دیگر٬ ظاهرا بیکسبی الگوی استفاده از گوشی توسط کاربر را یاد می‌گیرد که این می‌تواند یکی از کلیدی‌ترین قابلیت‌های خانواده گلکسی S10 باشد.

اول از همه ما خوشحالیم که سرانجام یک پرچمدار پرآوازه با یک باتری بزرگ 4,100 میلی‌آمپر ساعتی عرضه شده است. و اینکه ما امیدواریم این به‌روزرسانی تازه منتشر شده بتواند به طور کامل مشکل باتری گوشی جدید سامسونگ را حل کند. آیا شما هم صاحب این دیوایس هستید؟ پس از دریافت و نصب به‌روزرسانی آیا متوجه بهبود عمر باتری گوشی خود شده‌اید؟

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. همیشه سامسونگ بعد یکی دوتا ابدیت اینجور میشه

  2. این شارلاتان بازیا چیه مگه به اپدیته
    اپل بود یه چیزی چون سیستم عاملشم ماله خودشه و یکپارچس