کیش

با 3 هتل مجلل کیش بیشتر آشنا شوید

جزیره کیش ترکیبی از زیبایی‌های آرامش بخش مدرن و طبیعی است، ترکیبی از آفتابی مستقیم و آبی شفاف در کنار خودرو‌های مدرن و هتل‌های زیبا، که حسی از آرامش درونی را در کنار اطمینان از آسایش و تفریح نوید می‌دهد.

همین امر در کنار لذت بردن از طبیعت و تاریخ کیش باعث می‌شود که حدود سه و نیم میلیون توریست داخلی و خارجی به طور سالانه جذب این جزیره ‌شوند. طبیعی است که  برای اسکان دادن به این توریست‌ها و همچنین انتفاع اقتصادی، تعداد هتل‌های کیش زیاد باشد، اینجا است که شناسایی بهترین هتل کیش، برای کامل کردن تجربه سفر اهمیت فراوانی پیدا می‌کند.

شناسایی بهترین هتل کیش با وجود تعداد زیاد هتل‌های خوب و رقابت آن‌ها با یکدیگر ممکن نیست، اما می‌توان بهترین ‌هتل‌های کیش را با توجه به خدماتی که ارائه می‌دهند، مشخص کرد. اگر از فاکتور قیمت عبور کنیم، به هتل‌هایی مجلل با بهترین امکانات رفاهی خواهیم رسید، که انتخاب هر یک از آنها اقامتی فوق العاده راحت و متفاوت را برای شما رقم خواهد زد. پس برای آشنایی بیشتر با 3 هتل مجلل کیش به بررسی امکانات منحصر به فردشان پرداخته‌ایم تا برای رزرو هتل کیش خود، دورنمایی واقعی از این امکانات را در اختیار داشته باشید.

هتل ترنج

کیش

هتل پنج ستاره ترنج، تجلی رویای زندگی آرامش بخش روی آب است، این هتل علاوه بر دارا بودن امکانات یک هتل کاملا مدرن در ایران، تجربه زندگی روی آب را به مشتریانش ارائه خواهد کرد. اگر در یکی از اتاق‌های ساخته شده بر روی آب این هتل دریایی اقامت کنید، از تماشای ماهی‌های خلیج فارس از کف شیشه‌ای اتاقتان لذت خواهید برد.

سوئیت‌های این هتل همه روی دریا هستند و از داخل آن‌ها می‌توانید غروب زیبای جزیره کیش را تماشا کنید و از جکوزی تعبیه شده در بالکن‌های آن لذت ببرید، از اسکله‌های چوبی عبور کنید و به رستوران‌های هتل که کف دریا را در زیر پای شما قرار می‌دهند، بروید و غذایی خوشمزه را با کیفیت عالی میل کنید. در کافه در حال تماشای دریا از نواختن پیانو لذت ببرید در لمکده آن، هر نوع چایی را که بخواهید همراه با قلیان سفارش دهید. اقامت در این هتل کمی گران است ولی واقعا ارزشش را دارد که برای یکبار هم که شده، هنگام رزرو هتل کیش خود به آن فکر کنید.

هتل بزرگ داریوش

کیش

تمدن، فرهنگ و مهمان‌نوازی را در هتل بزرگ داریوش کیش، متفاوت تجربه کنید. هتل داریوش هم مانند ترنج از امکانات کامل یک هتل مدرن و مجهز در ایران برخوردار است، اتاق‌های مجهز و راحت این هتل نمایی رو به دریا و یا رو به باغ زیبای آن دارند. در تمام هتل نماد‌های تاریخی دوران پیش از اسلام ایران به چشم می‌خورد و حسی ناسیونالیستی نسبت به تاریخ بزرگ ملت پر افتخار ایران را در دل بیننده ایجاد می‌کند و شکوه تاریخ ایران را به رخ جهانیان می‌کشد.

اگر عاشق ایران و فرهنگ ایرانی هستید و می‌خواهید از بهترین امکانات یک هتل مجلل در کیش بهره ببرید، این هتل مناسب شما است. از دیگر مزیت‌های این هتل داشتن زمین تنیس، استخر مخصوص بسیار زیبا، سالن بدنسازی و میز بیلیارد است که می‌تواند تضمین کننده سپری کردن ساعاتی خوب برای شما باشد. هتل داریوش در نزدیکی لاین دوچرخه سواری جزیره و مراکز خرید قرار دارد و با پای پیاده به راحتی می‌توانید خود را به آن‌ها برسانید.

هتل کوروش کیش

کیش

این هتل که به تازگی (سال 1396) بهره برداری از آن آغاز شده، یکی از بهترین هتل‌های خاورمیانه است که به هتل سبز در دنیا معروف است، زیرا برای تامین تمام انرژی مورد نیاز خود از انرژی خورشیدی بهره می‌برد. این هتل نیز دارای نمادهای ایران باستان برای معرفی شکوه فرهنگ ایرانی به تمام جهانیان است. همچنین هتل کوروش از امکانات کامل مدرن و به روز برای تامین آسایش مشتریان خود برخوردار بوده و با قرارگیری در مکانی مناسب نسبت به دریا و مراکز خرید، تجربه خرید و تفریح و لذت از زیبایی‌های طبیعی جزیره کیش را همزمان به گردشگران ارائه می‌کند.

اقامت در طبقات فوقانی این هتل 23 طبقه ویوی بسیار جالبی از جزیره کیش و دریا را در اختیار بیننده قرار می‌دهد، معماری این هتل بسیار زیباست و سالن‌های آن بسیار مجلل هستند و راحتی اتاق‌های آن مطابق استاندارد‌های جهانی است.

رزرو هتل کیش

به جز این هتل‌ های کیش، هتل‌های بسیار خوبی مثل شایان، شایگان، مارینا، ویدا و … در کیش بسیار مجلل و دارای امکانات و پذیرایی عالی هستند که اقامتی متفاوت و زیبا را برای شما در کیش فراهم خواهند کرد. خوشبختانه امروزه امکانات زیادی به صورت آنلاین برای رزرو هتل کیش خود با بهترین کیفیت و قیمت آماده شده است،که برای شما امکان مقایسه قیمت‌ها و کیفیت خدمات هتل ‌های کیش را در یک نگاه فراهم می‌کند. که انتخاب سایت و اپلیکیشنی که این امکان را برای شما فراهم می‌کند، کاملا به راحتی رابط کاربری آن بستگی دارد.

فراموش نکنید که به علت پرتردد بودن این جزیره، حداقل دو یا سه هفته قبل از مسافرت، هتل خود را رزرو کنید، گاهی پرداخت مبلغی بیشتر برای رزرو یک هتل پنج ستاره اقامتی کاملا متفاوت و راحت‌تر را نصیب شما خواهد کرد.

پایان رپورتاژ آگهی /.