مدل های 2019 آیفون

مدل های 2019 آیفون اپل در یک ویدیو ظاهر شدند

دست‌اندرکاران کانال یوتیوبی Macotakara، ماکت‌هایی را از مدل های 2019 آیفون تهیه کرده‌اند که با استفاده از یک پرینتر سه‌بعدی و بر پایه اطلاعات لو رفته، خلق شده‌اند. این ویدیو، آیفون 11 و آیفون 11 مکس را در رنگ سفید و جانشین آیفون XR را در رنگ مشکی نمایش می‌دهد.

با وجود اینکه شایعاتی درباره تغییر سایز مدل های 2019 آیفون شنیده می‌شود؛ اما این ماکت‌ها بدون توجه به چنین موضوعی پرینت شده‌اند. در این ویدیو آیفون ۱۱ مکس را با نمایشگر 6.5 اینچی و آیفون ۱۱ را در سایز 5.8 اینچی شاهد هستیم. آیفون ۱۱ آر نیز در قامت یک گوشی 6.1 اینچی ظاهر شده است.

دو مدل اول دارای پنل‌های OLED هستند و آیفون ارزان‌تر، یک بار دیگر صفحه نمایش LCD دارد. همچنین به وضوح می‌توان سه دوربین عقب را در مدل‌های اولد دید؛ اما مدل ال سی دی، با دوربین پشتی دوگانه به تصویر کشیده شده است. دوربین سه‌گانه در آیفون 11 و 11 مکس می‌تواند از یک سنسور اصلی، یک لنز اولترا واید و البته یک سنسور ToF تشکیل شده باشد. این سنسور با اندازه‌گیری دقیق عمق تصویر، موجب بهبود افکت‌دهی و استفاده‌ی بهتر از هوش مصنوعی خواهد شد.

مدل های 2019 آیفون

باتری بزرگتر در مدل های 2019 آیفون اپل

انتظار می‌رود آیفون های جدید دارای باتری بزرگتری باشند تا بتوانند از شارژ وایرلس معکوس، پشتیبانی کنند؛ قابلیتی که پیش‌تر در هواوی میت 20 پرو و سری گلکسی اس 10 سامسونگ هم دیده بودیم. در صورت برخورداری از این قابلیت، مدل های 2019 آیفون را می‌توان به عنوان یک پد شارژ بیسیم برای تغذیه باتری ایرپادز یا سایر دستگاه‌های سازگار، مورد استفاده قرار داد.

با این اوصاف، تحلیل‌گر سرشناس «مینگ چی-کو» ظرفیت باتری آیفون 11 مکس را بین 3491 تا 3650 میلی‌آمپر ساعت پیش‌بینی می‌کند. ناگفته نماند که آیفون 10 اس مکس، یک باتری 3174 میلی‌آمپر ساعتی دارد.

برای آیفون 11 هم، باتری 3189 الی 3322 میلی‌آمپر ساعتی مورد انتظار است که جهش بزرگی نسبت به ظرفیت 2658mAh در آیفون XS محسوب می‌شود. همچنین «کو» می‌گوید که اپل هنوز در مورد باتری آیفون 11R تصمیم‌گیری نکرده؛ اما چنانچه قصدش افزایش سایز باتری آن باشد، می‌توان انتظار ظرفیت 3089 میلی‌‌آمپر ساعت را داشت.

برخی گزارش‌ها، به وجود فست شارژر 18 واتی نیز در جعبه‌ی مدل های 2019 آیفون اشاره دارند. در حال حاضر، یک شارژر 5 واتی گوشی های آیفون را همراهی می‌کند و عملی شدن این موضوع، خریداران را حدود 50 دلار جلو خواهد انداخت. البته ظاهرا امسال هم، نباید انتظار دیدن درگاه USB-C را در گوشی های اپل داشته باشیم. در عوض، یک کابل USB-C به لایتنیگ در اختیار کاربران قرار خواهد گرفت.

اپل مدل های ۲۰۱۹ آیفون را احتمالا در ماه سپتامبر معرفی خواهد کرد. هر سه دستگاه به تراشه 7 نانومتری A13 و سیستم عامل iOS 13 تجهیز خواهند شد. البته پیش از آن، باید منتظر برگزاری کنفرانس توسعه‌دهندگان اپل در اواسط خرداد ماه و آشنایی با ویژگی‌های جدید آی او اس باشیم.

ماکت مدل های 2019 آیفون – تهیه شده با چاپگر سه‌بعدی

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*