انرجایزر مکس پاور 18K پاپ

شکست گوشی غول‌پیکر انرجایزر مکس پاور 18K پاپ در جذب سرمایه‌گذار

قرار بود انرجایزر مکس پاور 18K پاپ (Energizer Max Power 18K Pop) پس از تامین بودجه‌ 1.2 میلیون دلاری، به تولید تجاری برسد. ولی حتی باتری 18000 میلی‌آمپر ساعتی این گوشی هوشمند هم نظر سرمایه‌گذران را جلب نکرد و در نهایت، پروژه به شکست تلخی انجامید.

یکی از گوشی هایی که در کنگره جهانی موبایل 2019 بسیاری را شگفت زده کرد، انرجایزر مکس پاور 18K پاپ با ساختاری حجیم و یک باتری غول‌پیکر بود. در آن مقطع تاریخ عرضه یا قیمت دستگاه اعلام نشد؛ اما پس از مدتی، این گوشی برای جذب سرمایه‌گذار در وب‌سایت IndieGoGo حضور یافت.

تاکنون فقط 11 نفر حاضر به سرمایه‌گذاری روی این محصول شدند و تنها 15 هزار دلار جمع‌آوری شد که فرسنگ‌ها با هدف‌گذاری اولیه فاصله دارد. البته کمپانی Avenir Telecom می‌گوید که در حال کار روی طراحی دستگاه و کاستن از ضخامت آن است؛ زیرا باور دارد که گوشی هایی با عمر باتری طولانی و قابل استفاده به عنوان پاوربانک، در حال محبوب شدن هستند.

انرجایزر مکس پاور ۱۸ کی پاپ در هنگام رونمایی، یک نمایشگر کم حاشیه و دوربین سلفی دوگانه با مکانیسم پاپ آپ داشت. درون دستگاه، از تراشه هلیو P70 مدیاتک استفاده شد که با 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی همراه بود. پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات و USB پاور دلیوری نیز، از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند محسوب می‌شدند.

آلبوم عکس انرجایزر مکس پاور 18K پاپ