چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس 12.3

چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس 12.3 عرضه شد؛ نسخه عمومی هم در دسترس است

چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس 12.3 (iOS 12.3 beta 4) هم برای توسعه دهندگان و هم برای عموم کاربران منتشر شد. در این نسخه iOS چه قابلیت‌هایی اضافه شده و برنامه‌هایی به‌روزرسانی شده‌اند؟

اپل چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس 12.3 را منتشر کرد که همراه آن یک نسخه آزمایشی برای عموم کاربران نیز در دسترس قرار گرفته است. نسخه‌های آزمایشی آی او اس اساسا در دسترس توسعه دهندگانی قرار می‌گیرند که اقدام به ثبت نام در این دوره آزمایشی می‌کنند. این نسخه‌ها به اندازه‌ی کافی پایدار نیستند تا عموم کاربران بتوانند از آن استفاده کنند. در همین راستا اپل همواره یک نسخه‌ی آزمایشی مختص عموم کاربران را نیز هر از گاهی منتشر می‌کند.

چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس 12.3

چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس 12.3 ارائه کننده‌ی نسخه‌ی جدیدی از اپلیکیشن Apple TV است و آن را با رابط کاربری و ظاهر جدیدی عرضه می‌کند. همراه آن٬ گالری مبتنی بر الگوریتم جدیدی وجود دارد که به شما فیلم‌ها و سریال‌هایی را با توجه به تاریخچه‌ی علاقه‌مندی‌ها و فیلم‌هایی که مشاهده کرده‌اید٬ پیشنهاد می‌کند.

چهارمین نسخه آزمایشی آی او اس 12.3

در زیر بخش “Watch Now” اپلیکیشن اپل تی وی٬ شما قادر به ثبت نام و دریافت اشتراک برای کانال‌های تلویزیونی موجود در این برنامه خواهید بود. به منظور ثبت نام برای دریافت نسخه آزمایشی عمومی iOS 12.3 نیز می‌توانید از این لینک اقدام کنید.