قیمت خودروها

سایت باما قیمت خودروها را حذف کرد

سایت باما پس از اعتراض مردم و فعالان بازار به درج قیمت‌های نجومی از سوی کاربران، تمامی قیمت خودروها را از سایت خود حذف کرد و فقط آگهی‌های بدون قیمت را نشان می‌دهد.

طی روزهای گذشته جولان دلالان در سایت‌ها و اپلیکیشن‌های نیازمندی‌ها چون دیوار و باما به اوج خود رسید و بسیاری از مسئولان و مردم نیز این پلتفرم‌ها را در افزایش نجومی قیمت خودروها در بازار آزاد مقصر می‌دانند. مردم بر این باورند گروهی از دلالان با درج آگهی‌های با قیمت غیر واقعی و غیر منطقی به راحتی به عنوان تعیین کننده قیمت در فضای مجازی فعالیت می‌کنند و نبود دستگاه‌های نظارتی در فضای مجازی را جزو مشکلات فعلی بازار خودرو می‌دانند. در همین رابطه پس از واکنش‌های متعدد، سایت باما در اقدامی مشابه با سایت دیوار قیمت خودروها را حذف کرد.

قیمت خودروها

حذف قیمت خودروها از سایت باما

با توجه به اعتراض مردم و فعالان بازار به درج آگهی‌های خرید و فروش خودرو با قیمت نجومی باعث شد تا مسئولان سایت باما در اقدامی مشابه با سایت دیوار تمامی قیمت خودروها را از این پلتفرم حذف کنند. چنین اقدامی از سوی اپلکیشن‌ها و سایت‌های نیازمندی‌های دیگری نیز در حال انجام است. گفتنی است بررسی‌ها نشان می‌دهد این اقدام سایت بازار و باما توانسته است موج عظیم درج قیمت‌های نجومی در فضای مجازی و در سایر سایت‌های نیازمندی‌ها را کاهش دهد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. چرا این جوری می کنن اصلا به خدا فک نمیکن

  2. دقیقا الان ما قیمت خودرو رو از کجا بفههمیم

  3. کسی بخاد بفروشه چیکار میکنه الان؟؟؟

    • مگه دلالی که نگران فروش خودروت باشی؟؟؟؟ امیدوارم دیگه دوره این دلال های نامرد و خدانشناس تموم شه و دستاشون قطع شه..بدبخت شدم تو زندگیم سر همین دلالا