جزئیات آپدیت جدید بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو

اخیرا یک آپدیت جدید برای بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو (Counter-Strike: Global Offensive) منتشر شده که ویژگی‌های جدیدی را به بخش بتل رویال آن اضافه می‌کند.

بخش بتل رویال بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو که با نام منطقه خطر (Danger Zone) شناخته می‌شود، شاید به اندازه بازی‌های مشهور این ژانر محبوب نباشد اما شرکت ولو (Valve) در تلاش است تا با به روز رسانی‌ و اضافه کردن محتواهای جدید، آن را بهبود ببخشد.

در این آپدیت، یک نقشه جدید به نام سیروکو (Sirocco) به بازی اضافه شده و علاوه بر آیتم‌ها و تغییرات گیم‌پلی، حالا ویژگی احیا شدن نیز در بازی وجود دارد.

در حال حاضر، نقشه اصلی منطقه خطر یعنی بلک سایت (Blacksite) از دسترس خارج شده تا بازیکنان به صورت اختصاصی به تجربه سیروکو بپردازند. این نقشه، محیط‌های باز و وسیعی ارائه می‌دهد که آن را برای تک تیراندازها به نقشه ایده آلی تبدیل می‌کند. همچنین مبارزات ساختمان به ساختمان و زیر زمین نیز به شکل بهتری در نقشه پیاده سازی شده است.

کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو

همراه با سیروکو، ولو دو ویژگی جدید نیز به بازی اضافه کرده است. شما حالا پس از مرگ، قابلیت ریسپاون (respawn) دارید و تا زمانی که تیم شما زنده است، می‌توانید به بازی برگردید. ویژگی دیگر این است که شما بازی را با یک آیتم اغاز می‌کنید.

یکی از آیتم‌های جدید بازی، کفش‌های مخصوص پریدن است که بواسطه آن می‌توانید بلندتر بپرید و سریع‌تر بدوید. چند آیتم دیگر همانند یک سپر بالستیک و هواپیمای بدون سرنشین کنترلی نیز در آینده نزدیک به بازی اضافه خواهند شد.

این به روز رسانی اخیر بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو 600 مگابایت حجم دارد. ولو در مورد این نقشه جدید اطلاع‌ رسانی نکرده بود و بازیکنان غافل گیر شدند. باید دید در آپدیت‌های بعدی، چه غافل گیری‌های دیگری انتظار بازیکنان را می‌کشد.

بازی کانتر استرایک: گلوبال آفنسیو و بخش بتل رویال آن را می‌توانید هم‌اکنون از استیم دانلود و اجرا کنید.