عکس تبلیغاتی ایسوس زنفون 6

جدیدترین عکس تبلیغاتی ایسوس زنفون 6 اطلاعات جذابی را در بر دارد

تازه‌ترین عکس تبلیغاتی ایسوس زنفون 6 که در حساب کاربری توییتری ایسوس منتشر شده٬ حاوی نکات جذابی است که در ادامه آن‌ها را مرور خواهیم کرد.

کمپانی ایسوس کمپین انتشار عمومی تصاویر تبلیغاتی گوشی زنفون 6 خودش را آغاز کرده است. این گوشی 16 می (26 اردیبهشت) طی یک رویداد خبری ویژه در والنسیا اسپانیا رونمایی خواهد شد. در جدیدترین تصویر منتشر شده زنفون ۶ از هشتگ “Defy Ordinary” به معنای «برخلاف معمول» استفاده شده است که می‌تواند آنچه در سر این کمپانی گوشی‌سازی می‌گذرد را به نمایش بگذارد. همانطور که می‌بینید٬ هیچ کجای تصویر این گوشی بریدگی وجود ندارد و نمایشگر نیز فاقد هرگونه حاشیه‌ی اضافی است.

عکس تبلیغاتی ایسوس زنفون 6 به دوربین سلفی متفاوت این گوشی اشاره می‌کند

همین عکس تبلیغاتی ایسوس زنفون 6 باعث می‌شود ما فرض کنیم این گوشی به یک دوربین سلفی از نوع پاپ آپ مجهز خواهد بود. هرچند ممکن است با داستان متفاوتی مواجه شویم و شاید ایسوس از یک طراحی دیوانه‌وار اسلایدر دوگانه استفاده کند. علاوه بر این٬ FCC تایید می‌کند که این گوشی از دوربین دوگانه پشتی بهره‌مند خواهد بود که به نظر می‌رسد سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی باشد. زنفون ۶ همچنین از فناوری شارژ بیسیم پشتیبانی خواهد کرد و انتظار عرضه‌ی یک نسخه‌ی دو سیم کارته از آن را نیز می‌توانیم داشته باشیم.

سایت بنچمارک‌گیری آنتوتو نیز به حضور یک نمایشگر با وضوح فول اچ دی پلاس در جلوی قاب گوشی٬ 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه‌ی داخلی با همراهی تراشه‌ی اسنپدراگون 855 کوالکام در زیر قاب پرچمدار آینده ایسوس اشاره می‌کند. بدیهیست که این گوشی اجرا کننده‌ی اندروید 9 پای خواهد بود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اخه عزززززیزی که میگی این برندهاازکجا میان یا اون عززززیزه دیگه که میگه هر روزیه چیزه تازه میشنوم یعنی تاحالا شمااسو ایسوس و شرکت ایسوس نشنیدی؟ اگه اینطوره پس برید یه اپ دیت حسابی بکنید خودتونو خیلی خلید خوب هرشرکت هر گوشی یا محصول جدیدی رو بده بیرون یه اسمی روش میزاره واسه اینه که اسم و مدل محصولات اندرویدی و الکتریکی زیاده پس لطفا به سازنده و شرکتش توهین نکنید بجاش خودتونو اصلاح کنید

  2. این برند ها از کجا سر در میارن