تصاویر مطبوعاتی وان پلاس 7 پرو

تصاویر مطبوعاتی وان پلاس 7 پرو در رنگ‌های آبی و خاکستری منتشر شد

نام پرچمدار بعدی وان پلاس همچنان در سرخط خبرها دیده می‎شود. این‌بار شاهد انتشار تصاویر مطبوعاتی وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro) هستیم که توسط کمپانی چینی آماده شده‌اند و این گوشی هوشمند را در دو رنگ از سه رنگ‌بندی احتمالی، نشان می‌دهند.

اینکه وان پلاس سرانجام تصمیم گرفت به عرضه‌ی محصولات خود، تنها در دو رنگ مشکی پایان دهد و تنوع بیشتری ایجاد کند را باید به فال نیک گرفت. تصاویر مطبوعاتی وان پلاس 7 پرو ، رنگ‌های  آبی (Nebula Blue) و خاکستری (Mirror Grey) را نشان می‌دهند و گفته می‌شود که رنگ سومی هم وجود خواهد داشت.

تصاویر مطبوعاتی وان پلاس 7 پرو

در این رندرها، نام OnePlus را در بخش پایینی پنل پشتی و لوگوی کمپانی را نزدیک‌تر به فلش LED می‌بینیم. در جلو هم یک صفحه نمایش باشکوه و خمیده دیده می‌شود که تقریبا بدون حاشیه است و طبق شایعات شنیده شده، ریفرش ریت ۹۰ هرتز دارد. کمپانی چینی از طراحی ناچ استایل در وان پلاس ۷ پرو صرف نظر کرده و در عوض، یک دوربین سلفی پاپ آپ را در آن گنجانده است.

حسگر اثر انگشت هم باید در زیر صفحه نمایش قرار داشته باشد؛ چرا که هیچ دکمه قابل رویتی برای آن وجود ندارد. از طرفی در سال 2019، انتظار دیگری هم از یک پرچمدار نمی‌رود.

تصاویر مطبوعاتی وان پلاس 7 پرو

اما درباره دوربین‌ سه‌گانه‌ی دستگاه، گفته می‌شود که وان پلاس از یک سنسور اصلی واید، یک اولترا واید و یک تله‌فوتو استفاده کرده است. طبق اخبار تایید شده، این آخری دارای قدرت زوم 3 برابر خواهد بود و بر اساس گمانه‌زنی‌ها، دوربین اصلی یک سنسور 48 مگاپیکسلی خواهد داشت. قیمت وان پلاس 7 پرو هم که از تراشه اسنپدراگون 855 قدرت می‌گیرد، احتمالا از 700 یورو آغاز می‌شود.

علاوه بر این پرچمدار، وان پلاس ۷ نیز با برگزاری مراسمی در تاریخ ۲۴ اردیبهشت ماه، معرفی خواهد شد. این گوشی هوشمند، یک دوربین کمتر و قیمت پایین‌تری دارد؛ ضمن اینکه دوربین سلفی آن نیز در بریدگی ناچ جای خواهد داشت. نمایشگر دستگاه هم کوچک‌تر، دارای وضوح کمتر و با ریفرش ریت ۳۰ هرتز توصیف شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. سلیقه ندارن دیگه اینم شد رنگ؟؟؟