دوربین ال جی جی 8

DxOMark امتیاز دوربین ال جی جی 8 را منتشر کرد

امتیازهای دریافت شده توسط دوربین ال جی جی 8 (LG G8) در سایت DxOMark منتشر شد. گوشی جدید ال جی جی ۸ در رده‌ی بیست و یکم فهرست بلند بالای این سایت قرار گرفته است.

یکی از تازه‌ترین پرچمدارانی که طی سه ماهه‌ی نخست سال 2019 معرفی شد٬ ال جی جی 8 تینکیو است. اگر هنوز تصمیم به خرید این گوشی نگرفته‌اید و از چگونگی عملکرد دوربین آن نا آگاه هستید٬ خبر خوب این که سایت DxOMark امتیاز دوربین ال جی جی 8 را منتشر کرده است که می‌تواند در انتخاب شما تاثیرگذار باشد.

دوربین ال جی جی 8 در آزمایشگاه‌های گروه DxOMark مورد بررسی قرار گرفته و نتایج این بررسی برای عموم منتشر شده است. نسخه‌ای که مورد بررسی قرار گرفته به دوربین سه گانه متشکل از یک سنسور 12 مگاپیکسلی ٬f/1.7 سنسور 16 مگاپیکسلی f/1.9 فوق عریض و 12 مگاپیکسلی f/2.4 فوق عریض مجهز بوده است. نسخه‌ی دیگری از این گوشی نیز وجود دارد که فاقد سنسور تله فوتو برای زوم اپتیکال است.

امتیازهای دوربین ال جی جی 8 در DxOMark

امتیازهای دوربین ال جی جی 8 در DxOMark

ال جی جی 8 به طور کلی موفق به کسب امتیاز 96 شده است. به طور خاص٬ امتیاز این گوشی در عکاسی 99 و در فیلمبرداری 89 خواهد بود. این گوشی با امتیاز دریافت شده‌ی خود در رتبه‌ی بیست و یکم قرار گرفته است که آن را بالاتر از وان پلاس 6 و پایین‌تر از شیائومی می میکس 2 اس قرار می‌دهد. وان پلاس 6 در عکاسی امتیاز 100 را دریافت کرده٬ اما پرچمدار ال جی در فیلمبرداری عملکرد بهتری خواهد داشت.

DxOMark می‌گوید ال جی٬ فوکوس خودکار پرچمدار جدید خود را بهبود داده است. آن حالا سریع‌تر و دقیق‌تر از ال جی وی 40 تینکیو خواهد بود. نوردهی حتی در محیط‌هایی که نور پس‌زمینه دارند بهتر شده و رندر رنگ چه در محیط‌های خارجی و چه داخلی٬ مناسب برآورد شده است. گوشی جدید ال جی در ساخت افکت بوکه و زوم نیز امتیاز کمی را دریلافت کرده است.

اما در فیلمبرداری٬ این دیوایس موفق به کنترل خوب نوردهی و تولید رنگ می‌شود. از نظر تثبیت کننده نیز امتیاز بالایی را کسب کرده است٬ با این حال فوکوس خودکار به خصوص در شرایط نوری کم ضعیف است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. الجی باز نبودی بفهمی چقدر باحاله. گوشیهای الجی از لحاظ نزدیک بودن و خام بودن، به اندروید اصلی و دستکاری نشده نزدیکتره. همین باعث میشه که از لحاظ امنیتی قویتر باشه. از لحاظ رایط کاربری (UI) هم فوق العاده زیبا و قشنگه

  2. از برند الجی متنفرم نمیدونم چرا اینقدر نابوده طراحی هاش