هدیه همراه اول

جزئیات هدیه همراه اول در ماه رمضان اعلام شد

هدیه همراه اول در ماه مبارک رمضان 98 همان طرح محبوب 55+5 سال‌های گذشته خواهد بود که به واسطه آن مشترکان می‌توانند در این ماه با 5 دقیقه مکالمه درون شبکه، تا سقف 55 دقیقه در هر تماس رایگان مکالمه کنند.

شرکت ارتباطات سیار ایران در اطلاعیه‌ای اعلام کرد با توجه به استقبال مشترکان اپراتور همراه اول از طرح 55+5 در سال‌های گذشته تصمیم بر آن شد تا این طرح در ماه مبارک رمضان 98 نیز اجرا شود. از این رو مشترکان دائمی و اعتباری اپراتور همراه اول قادر خواهند بود با ثبت نام رایگان، در کلیه ساعات شبانه‌روز در هر تماس داخل شبکه (خطوط همراه اول) پس از گذشت 5 دقیقه مکالمه بر اساس تعرفه، سایر دقایق بعد از آن را تا حداکثر 55 دقیقه در همان مکالمه به صورت رایگان با شخص مورد نظر صحبت کنند.

فعال‌سازی هدیه همراه اول در رمضان

مشترکان باید بدانند این تخفیف یا هدیه همراه اول در ماه رمضان برای طرح‌های مکالمات خارجی، رومینگ بین‌الملل، تماس با سایر اپراتورها و رومینگ داخلی لحاظ نخواهد شد و فقط برای تماس داخل شبکه (خطوط همراه اول) در نظر گرفته شده است. این طرح از روز سه شنبه 17 اردیبهشت شروع می‌شود و تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت. همچنین طبق این طرح، مکالمه هر مشترک پس از 60 دقیقه قطع می‌شود و مجددا با تکرار شرایط این طرح لحاظ خواهد شد. مشترکان همراه اول برای ثبت نام در این طرح می‌توانند از 17 اردیبهشت از دو روش ارسال عدد 1 به سرشماره 8055 و یا شماره‌گیری کد دستوری ستاره 10 ستاره 421 مربع (#421*10*) استفاده کنند.