ریلمی ایکس

تصویری از گوشی ریلمی ایکس در دنیای واقعی منتشر شد

تصویری از گوشی ریلمی ایکس (Realme X) توسط یکی از مدیران کمپانی ریلمی در دنیای واقعی منتشر شد که یک گوشی با نمایشگر بدون بریدگی و دوربین سلفی پاپ آپ را نشان می‌دهد.

گوشی ریلمی ایکس قرار است 25 اردیبهشت ماه رسما معرفی شود و حالا کمتر از 10 روز مانده به رویداد معرفی این دیوایس٬ یکی از مدیران شرکت ریلمی تصویری از گوشی مذکور در دنیای واقعی را منتشر کرده است. این عکس منتشر شده یک گوشی با نمایشگر بدون بریدگی را نشان می‌دهد که حاشیه‌ها در هر چهار طرف نمایشگر کم هستند. هرچند چانه‌ی زیر نمایشگر کمی ضحیم‌تر از سایر قسمت‌ها است.

دوربین سلفی پاپ آپ در ریلمی ایکس

ریلمی ایکس

علاوه بر این٬ نمایشگر بدون بریدگی گوشی می‌تواند به حضور دوربین سلفی پاپ آپ در گوشی ریلمی X اشاره کند که این گوشی را به نخستین دیوایس مجهز به دوربین سلفی پاپ آپ شرکت ریلمی تبدیل می‌کند.

هرچند این عکس قاب پشتی گوشی را در بر نمی‌گیرد٬ اما به لطف سایت تنا٬ ما می‌دانیم در پشت گوشی دوربین دوگانه‌ای به صورت عمودی در وسط قاب قرار دارد.

ریلمی همچنین یک پوستر تبلیغاتی را در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده است که نمایشگر AMOLED در گوشی ریلمی ایکس را تایید می‌کند. نسبت ابعاد صفحه به بدنه‌ی گوشی جدید ریلمی 91.2 درصدی است و دوربین سلفی پاپ آپ آن نیز می‌تواند در یک دوره استفاده 200 هزار مرتبه‌ای بدون مشکل از بدنه‌ی گوشی به بیرون بیاید.

ریلمی ایکس