توسعه گوشی انعطاف پذیر گوگل تایید شد

گوشی انعطاف پذیر گوگل تایید شد؛ رقیب تازه برای گلکسی فولد و میت ایکس

در دست توسعه بودن گوشی انعطاف پذیر گوگل رسما توسط مدیر توسعه پیکسل تایید شد. حال این سوال پیش می‌آید که اولین گوشی خمیده گوگل چه زمانی عرضه می‌شود و دارای چه قابلیت‌هایی خواهد بود؟

سامسونگ موبایل را می‌توان نخستین برند معتبر دنیای موبایلی دانست که یک گوشی انعطاف پذیر را تولید کرد. این شرکت حتی گوشی خود به نام گلکسی فولد را پیش فروش نیز کرد٬ اما هنگامی که متوجه ایراداتی در این دیوایس شد٬ تصمیم گرفت عرضه‌ی آن را به تاخیر بی‌اندازد تا در ابتدا ایراداتش را برطرف کند و جلوی مشکلات بزرگ‌تر را بگیرد. با این حال٬ چنین خبری نمی‌تواند شرکت‌های دیگر گوشی‌سازی نظیر کمپانی گوگل را نسبت به تولید یک گوشی منعطف خمیده دلسرد کند.

تایید گوشی انعطاف پذیر گوگل توسط مدیر توسعه پیکسل

در حالی که تعدادی از تولیدکنندگان آسیایی گوشی موبایل مشغول کار روی دستگاه‌های منعطف خود هستند٬ کمپانی گوگل نیز تایید کرده که برنامه‌هایی برای تولید چنین محصولی در سر دارد و در آینده نمونه‌های اولیه‌ی تولید شده‌ای را به نمایش عموم درخواهد آورد. ماریو کیروش٬ رئیس بخش توسعه‌ی پیکسل گوگل با تایید عرضه‌ی یک گوشی انعطاف پذیر در آینده اینچنین گفته است:

ما صراحتا مشغول کار روی این فناوری هستیم. این کار را برای مدت زیلدیست که انجام می‌دهیم٬‌ اما هنوز زمان مناسبی برای توضیح در مورد عملکرد این دیوایس فرا نرسیده است.

در حالی که تولید گوشی انعطاف پذیر گوگل تایید شده است٬ اما مشخص نیست این شرکت چه مدتی مشغول کار روی این فناوری بوده است. همچنین کیروش اشاره‌ای به زمان عرضه‌ی نخستین گوشی منعطف گوگل نکرده است. تمرکز اصلی گوگل روی دو دیوایس تازه معرفی شده‌ی گوگل پیکسل 3a و پیکسل 3a ایکس ال بوده است که با عنوان نسخه‌های ارزان قیمت‌تر پیکسل 3 و پیکسل 3 ایکس ال وارد بازار می‌شوند. هرچند قاب این دو گوشی در نسخه‌های ارزان‌تر جای خودش را به پلاستیک داده است٬ اما گوگل دوربین قدرتمند نسخه‌های اصلی را در این نسخه‌ها حفظ کرده که می‌تواند برگ برنده‌ی خانواده پیکسل 3 ای در بازار باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. جان مادرتون انقد کامنتای …شعر نرین براش… !!!
    گلگسی فولدو اخه سگ هم دست میگیره… ؟!
    با اون صفحه نمایش خفن به فنا رفته‌ش… :////
    حالا اگه میت X هواوی رو میگفتی حرفی نبود داداش… .
    گوگل با یه لنز بازار موبایلو قبضه کرده… .
    انقد ادا شاخ هارو در نیارین چگوارا… !!!

  2. چه اعتماد به نفسی داره این !!!!

  3. به پای گلکسی فولد سامسونگ نیمرسه هیچ وقت

  4. این هنوز تو کار خودش مونده چ برسه منعطف بسازه

  5. اینم زد تو کار منعطف؟؟