گلکسی فولد سامسونگ

زمان عرضه مجدد گلکسی فولد سامسونگ به زودی اعلام خواهد شد

بعد از بروز مشکل در گوشی گلکسی فولد سامسونگ این شرکت اقدام به جمع‌آوری دستگاه‌های عرضه شده از دست مشتریان کرد. سامسونگ مدعی است به زودی بعد از به نتیجه رسیدن تحقیقات، زمان عرضه مجدد گلکسی فولد را اعلام می‌کند.

رئیس شرکت سامسونگ الکترونیکس در گفتگو با Korea Herald اعلام کرد آن‌ها موادی که سبب بروز مشکل در سامسونگ گلکسی فولد شده بودند را مورد بررسی قرار داده و طی چند روز آتی، به نتیجه (برای چگونگی برطرف کردن مشکلات) خواهند رسید. گفتنی است چندی پیش، بعد از انتشار گزارش مشکلاتی عجیب در نمایشگر سامسونگ گلکسی فولد، سامسونگ مجبور به جمع‌آوری تمام گوشی های گلکسی فولد شد تا ایرادات کارخانه‌ای آن‌ها را برطرف کند.

آقای دی جی کو (DJ Koh) همچنین اعلام کرد زمان عرضه مجدد گوشی گلکسی فولد به بازارهای کشور آمریکا زمان زیادی نخواهد برد. غول کره‌ای چندی پیش، با ارسال ایمیل به کاربران پیش خریدکننده اولین گوشی منعطف خود اعلام کرد در صورتی که تا انتهای ماه می (نیمه‌های خرداد)، گوشی به دستشان نرسد، سفارش آن‌ها به صورت خودکار لغو خواهد شد. به عبارتی این کاربران در صورت عدم دریافت گلکسی فولد پیش خرید شده تا انتهای ماه می، پولشان را پس گرفته و باید بعد از عرضه مجدد گوشی، برای پیش خرید یا خرید مستقیم آن اقدام کنند.

گلکسی فولد سامسونگ

ایرادات اصلی گلکسی فولد سامسونگ

مشکلاتی اساسی که سامسونگ می‌بایست پیش از عرضه مجدد گلکسی فولد آن‌ها را به طور کامل رفع کند، دو مورد است. اولین مشکل، جدا شدن محافظ نمایشگر گوشی با گذشت زمانی کوتاه از استفاده از آن است. روی صفحه نمایش گلکسی فولد سامسونگ یک محافظ پلیمری قرار دارد که هرگز نباید از آن جدا شود. اولین سری مشکلات مربوط به گوشی منعطف سامسونگ زمانی جنجالی شد که وب سایت‌های خبری بررسی‌کننده این گوشی، بعد از کندن محافظ بدون اطلاعات از ماهیت آن یا بعد از جدا شدنش به صورت تصادفی، با مشکل از کار افتادن نمایشگر رو به رو شده بودند.

مشکل دوم، آسیب‌پذیری بالای لولای گوشی در برابر ورود اشیای خارجی است، به طوری که ریزترین اشیا نیز در صورت قرارگیری داخل لولا، خیلی زود در کار آن اختلال ایجاد خواهند. از آن جایی که کاربران برای خرید این گوشی چیزی حدود 2 هزار دلار هزینه می‌کنند، به هیچ عنوان وجود چنین ایراداتی در آن را تاب نمی‌آورند!

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. اون چیزی ک من دیدم اشغال بود نسبت به هواوی

  2. با این مشکلات چه فایده ای داره