ایسوس ZenFone 6

ایسوس ZenFone 6 مجهز به دوربینی 48 مگاپیکسلی و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد

ایسوس زنفون 6 (Asus ZenFone 6) پرچمدار بعدی این شرکت به شمار می‌رود. به تازگی به بخش قابل توجهی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های گوشی ایسوس ZenFone 6 شامل دوربین و باتری آن پی برده‌ایم.

گوشی ایسوس ZenFone 6 قرار است در روز شانزدهم می (بیست و ششم اردیبهشت) رونمایی شود. این شرکت تا امروز، به گوشه‌ای از ویژگی‌های مدل یاد شده اشاره کرده است. ایسوس به وسیله انتشار تصویری در حساب کاربری خود در توییتر، رسما استفاده از تراشه اسنپدراگون 855 در گوشی زنفون 6 را تایید کرد. این گوشی از درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌ متری پشتیبانی کرده و در لبه پایینی دستگاه، علاوه بر درگاه یاد شده، یک پورت یو اس بی C و یک چراغ نوتیفیکیشن ال ای دی قرار خواهد داشت.

ایسوس ZenFone 6

روی لبه راستی بدنه، علاوه بر کلیدهای کنترل حجم صدا، یک کلید هوشمند به علاوه دکمه پاور قرار گرفته است. روی لبه سمت چپ بدنه ایسوس ZenFone 6 درگاهی با توانایی جای دادن سه سیم کارت به صورت همزمان وجود دارد! البته در صورت نیاز به استفاده از کارت حافظه جانبی، کاربر تنها به استفاده از دو سیم کارت به طور همزمان محدود خواهد شد.

یکی از مدیران ایسوس در اقدامی جالب، در حساب کاربری اینستاگرامی خود به بخشی از ویژگی‌های گوشی ایسوس ZenFone 6 در قالب کد مورس اشاره کرد. بعد از رمزگشایی این کد به مجهز شدن ایسوس زنفون 6 به دوربین دوگانه دارای سنسورهای 48 مگاپیکسلی و 13 مگاپیکسلی و وجود یک باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی در گوشی پی بردیم. هر دو ویژگی در مقایسه با گوشی ایسوس زنفون 5 پیشرفت‌هایی چشمگیر به شمار می‌روند.

اندازه نمایشگر ایسوس ZenFone 6 هنوز به طور دقیق مشخص نیست،‌ اما بر اساس اطلاعات به دست آمده از آن در بنچمارک آنتوتو، دارای رزولوشن 2340 در 1080 پیکسل خواهد بود. این وضوح تصویر از نسبت ابعاد تصویر 19.5:9 آن خبر می‌دهد. صفحه نمایش پرچمدار 2019 ایسوس، فاقد بریدگی برای جای دادن عناصر مختلف روی آن خواهد بود. با توجه به این موضوع، باید دید ایسوس چه راهکار یا مکانیزمی برای پیاده‌سازی دوربین سلفی و گوشی تلفن ایسوس زنفون 6 به کار خواهد بست.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

3 دیدگاه

  1. اگه این باشه که خودم با سر میخرمش