آپدیت جدید تلگرام

آپدیت جدید تلگرام با امکان آرشیو ساده پیام‌ها و طراحی جذاب منتشر شد

آپدیت جدید تلگرام با ویژگی‌های بسیار عالی و متنوع نظیر آرشیو ساده پیام‌ها و طراحی جذاب منتشر شد. در این مطلب امکان دانلود نسخه جدید تلگرام برای تمام پلتفرم ها فراهم شده است.

بروزرسانی جدید تلگرام با پیشرفت‌های چشمگیری همراه بوده و توانسته امکانات زیادی را در اختیار کاربران قرار دهد. نسخه 5.6 تلگرام امکان آرشیو پیام‌ها را با کشیدن آن‌ها به سمت چپ فراهم کرده است، همچنین می‌توانید پیام‌های آرشیو شده را هم با کشیدن به سمت چپ از میان لیست پیام‌ها مخفی کنید. امکان هدایت مستقیم و کپی پیام‌ها نیز نسبت به گذشته راحت‌تر شده است.

آپدیت جدید تلگرام

یکی دیگر از قابلیت‌های جدیدی که در آپدیت تلگرام در دسترس قرار گرفته است، انتخاب بیشتر از یک مورد چت در لیست مربوطه و فراهم شدن امکان آرشیو، پین یا حذف آن‌ها است. شما می‌توانید از میان نمایش دو یا سه خطی پیام‌ها، یکی را انتخاب کنید. اینطور که پیداست، آیکون برنامه و منوها مجددا طراحی شده‌اند و جذابیت آن را افزایش داده‌اند. شما در نسخه جدید تلگرام می‌توانید وضعیت آنلاین بودن افراد را از چت لیست و منوی اشتراک‌گذاری مشاهده کنید، همچنین امکان استفاده از گزینه هدایت سریع در هنگام انتخاب پیام‌ها نیز در دسترس است.

تلگرام 4.6

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.6 برای سیستم عامل اندروید

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.6 برای سیستم عامل آی او اس (iOS)

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.6 برای سیستم عامل ویندوز موبایل (ویندوزفون)

تلگرام 4.6

دانلود آپدیت جدید تلگرام 5.6 نسخه دسکتاپ

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. سلام من تلگرامم و اپدیت کردم یه سری از چت و کانالامو فرستادم ارشیو. آرشیو و هیدن کردم اماالان آرشیو و پیدانمیکنم.چطوری باید واردش بشم؟؟

  2. پس کی بلاک چین میشه