اوپو رینو 10 ایکس زوم

اوپو رینو 10 ایکس از زوم دیجیتال 60 برابر پشتیبانی می‌کند؛ حتی بیشتر از هواوی پی 30 پرو!

همزمان با آغاز عرضه‌ی اوپو رینو 10 ایکس زوم (OPPO Reno 10X Zoom) در بازار چین، برایان شن یکی از مقامات بلندپایه کمپانی اوپو اعلام کرد که این گوشی هوشمند پس از به‌روزرسانی، از زوم دیجیتال 60 برابر پشتیبانی خواهد کرد.

اخیرا در شهر زوریخ سوییس، از گوشی اوپو Reno برای عرضه در بازارهای جهانی رونمایی شد. این محصول ویژگی‌های سخت افزاری مناسبی دارد که می‌توان به دوربین قدرتمند، تراشه اسنپدراگون 710 با 6 یا 8 گیگ حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. اما مدل دیگر این محصول؛ یعنی اوپو رینو 10 ایکس با قدرت زوم مثال زدنی، یک سر و گردن بالاتر است. حتی هواوی پی 30 پرو هم با زوم دیجیتال 50 برابری خود به پای پرچمدار اوپو نمی‌رسد.

اوپو رینو 10 ایکس زوم

اوپو رینو ۱۰ ایکس زوم، دوربین سه‌گانه‌ای دارد که متشکل از یک سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی، همراه با لنز تله‌فوتو 12 مگاپیکسلی و یک لنز اولترا-واید 8 مگاپیکسلی است. قدرت زوم این مجموعه، از ماژول لنز پریسکوپی با فاصله کانونی 160-16 میلی‌متری منشا می‌گیرد. لرزش‌گیر اپتیکال تصویر (OIS) هم نقش خود را در کاستن از لرزش ایفا می‌کند تا تصاویر باکیفیت‌تری هنگام زوم کردن ثبت شود.

یک دوربین 16 مگاپیکسلی پاپ آپ نیز برای گرفتن عکس‌های سلفی زیبا، در این دستگاه گنجانده شده است. ناگفته نماند که اوپو رینو 10x از وجود تراشه اسنپدراگون 855 بهره می‌برد و یک صفحه نمایش 6.65 اینچی آمولد دارد.

اما به تازگی، مدل‌های دیگری از اوپو رینو نیز با دوربین سلفی ارتقا یافته و برخی تغییرات، در وب‌سایت تنا (رگولاتوری چین) دیده شده‌اند. این دستگاه‌ها با کدنام PCDM10 و PCDT10 از چیپست اسنپدراگون 710 قدرت می‌گیرند و مجهز به 6 گیگ رم با 128 گیگ حافظه داخلی هستند. همچنین مانند مدل استاندارد، دوربین عقب دوگانه دارند. انتظار می‌رود این مدل‌های جدید، باتری بزرگ‌تری هم داشته باشند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. خوب با چیزا باید باتری بزرگ تر باشه