ال جی جی 8

تعویض باتری ال جی جی 8 به قیمت جانتان تمام خواهد شد!

باتری ال جی جی 8 (LG G8) واقعا غیر قابل تعویض است! در صورت تلاش برای عوض کردن باتری پرچمدار 2019 ال جی خطر آتش‌سوزی و انفجار شما را تهدید می‌کند!

در شرایطی که گوشی‌سازان شامل خود شرکت ال جی، محصولاتشان را مجهز به پنل‌های پشتی جدا نشدنی عرضه می‌کنند؛ ال جی در پرچمدار سال 2019 خود، به کاربران درباره عدم جداسازی باتری هشدار داده است. این پیام هشدارهنده در تمامی گوشی های هوشمند اخیر ال جی به کاربران نمایش داده می‌شد، اما توجه به آن، در ال جی جی 8 اهمیت بسیار بیشتری در مقایسه با قبل پیدا کرده است.

دست به باتری ال جی جی 8 نزنید!

اغلب گوشی های هوشمند امروزی به باتری‌های غیر قابل تعویض مجهز می‌شوند، اما این موضوع به معنی اجبار برای دور انداختن گوشی بعد از خراب شدن باتری، که معمولا زودتر از دیگر قسمت‌های سخت افزاری از رده خارج می‌شود، نیست. به عبارتی در گوشی های مدرن، به منظور باز نگه داشتن دست سازندگان به منظور طراحی دستگاه به شکل دلخواه و از طرفی پیاده‌سازی قابلیت‌هایی همچون مقاومت در برابر نفود آب، باتری داخل بدنه مهر و موم شده و همانند قبل، به راحتی نمی‌توان بعد از باز کردن پنل پشتی باتری را بیرون آورد. به همین دلیل در صورت خراب شدن باتری نیازمند کمک گرفتن از یک تعمیرکار حرفه‌ای یا سپردن گوشی به دست نمایندگی‌های رسمی هستیم.

با این حال می‌توان در صورت داشتن ابزارآلات کافی و تجربه کافی در زمینه کار با تجهیزات الکترونیکی، شخصا دست به کار شد و باتری غیر قابل تعویض گوشی را عوض کرد! البته در این صورت گارانتی از بین رفته و در صورت مقاومت گوشی در برابر نفوذ آب، این ویژگی به احتمال بسیار زیاد از بین خواهد رفت. اما این موضوعات درباره باتری ال جی جی 8 صدق نمی‌کند.

ال جی جی 8

این شرکت شدیدا به کاربران خود هشدار می‌دهد از جدا کردن ال جی جی 8 خودداری کنند، چرا که به وسیله یک ماده چسبناک دائمی سر جایش مهر و موم شده است. این ماده خطرناک بوده و کاربران باید از تماس با آن جدا خودداری کنند. در زمان تلاش برای جدا کردن ال جی جی 8 بعد از نادیده گرفتن هشدار سازنده، به راحتی آن را خم کرده و سبب برخورد لایه‌های آند و کاتد با یکدیگر خواهید شد که نتیجه آن جرقه زدن یا حتی انفجار است. به همین دلیل صرف نظر از حرفه‌ای بودنتان در دنیای الکترونیک و دیجیتال، باید از تعویض باتری ال جی جی 8 خودداری کنید.

دلیل غیر قابل تعویض بودن باتری اولین پرچمدار ال جی در سال 2019 حین کالبدشکافی گوشی به دست زاک، مدیر کانال JerryRigEveyrthing، مشخص شد.

برخلاف تصور، ال جی جی 8 از نظر قابلیت تعمیرپذیری در وضعیت خوبی قرار دارد و با صرف نظر از باتری، دیگر قسمت‌های آن در صورت نیاز به تعویض، هزینه و دردسر زیادی نخواهند داشت.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. به جز رنگ قرمز و سیاه چه رنگی دیگه داره
    این دوتا خیلی جالب نبودن