تیزر تبلیغاتی محصولات خانواده آنر 20

انتشار جدیدترین تیزر تبلیغاتی محصولات خانواده آنر 20 هواوی

شرکت آنر با انتشار تیزر تبلیغاتی محصولات خانواده آنر 20 طرفداران این برند را برای رونمایی آن‌ها آماده کرد. این خانواده از سه گوشی هواوی آنر 20 (Huawei Honor 20)، هواوی آنر 20 پرو (Huawei Honor 20 Pro) و هواوی آنر 20 لایت (Huawei Honor 20 Lite) تشکیل می‌شود.

بعد از افشای مشخصات دوربین هواوی آنر 20 پرو پیش از رونمایی و مشخص شدن قیمت گوشی آنر 20 لایت، این مرتبه نوبت به مشاهده یک تیزر تبلیغاتی ویدیویی جدید از گوشی های خانواده Honor 20 هواوی رسید. در تیزر تبلیغاتی محصولات خانواده آنر 20 هیچ کدام یک از سه گوشی علنا در معرض دید قرار نمی‌گیرند، اما می‌توان بر اساس آن، به بهره بردن گوشی ها از طراحی بدنه منحصربه‌فرد و دوربین‌های موبایل قدرتمند پی برد. گفتنی است هواوی آنر 20 پرو یک گوشی دوربین محور با توانایی ثبت تصاویر 48 مگاپیکسلی بوده و چهارمین سنسور دوربین چهارگانه آن، از نوع مایکرو است. به این ترتیب هواوی آنر 20 پرو تبدیل به اولین گوشی مجهز به یک سنسور ماکرو خواهد شد.

جدیدترین تیزر تبلیغاتی محصولات خانواده آنر 20

بر اساس جدیدترین تیزر تبلیغاتی محصولات خانواده آنر 20 محصولات آن از پنل پشتی شیشه‌ای داینامیک هولوگرافیک (Dynamic Holographic) بهره می‌برند. در واقع بدنه، از چند لایه شیشه مختلف تشکیل شده و رنگی مخصوص و روکشی عمیق، در یکی از این لایه‌های منحنی و سه بعدی قرار گرفته است.

بر اساس ادعای شرکت آنر، از هر صد کاور پشتی، تنها بیست کاور استانداردهای مورد تایید این شرکت را پشت سر می‌گذارند. پنل پشتی سه گوشی هواوی آنر 20، آنر 20 پرو و آنر 20 لایت با وجود شیشه‌ای بودن، به خاطر تفاوت مواد و ساختار به کار رفته در آن، دیگر اثر انگشت را به خود جذب نمی‌کند. انتظار داریم این سه گوشی در روز بیست و یکم می (سی و یکم اردیبهشت)، در گزینه‌های رنگ مختلف به صورت رسمی رونمایی شوند.