ویدیوهای جدید ایسوس زنفون 6

ویدیوهای جدید ایسوس زنفون 6 از ساختار اسلایدری آن خبر می‌دهند

ویدیوهای جدید ایسوس زنفون 6 (Asus ZenFone 6) به تازگی منتشر شده‌اند. بر اساس این ویدیوهای واقعی، تا کمتر از یک هفته دیگر، با یک گوشی پرچمدار کشویی البته به سبکی متفاوت‌تر از قبل، رو به رو خواهیم شد!

ایسوس زنفون 6 قرار است در روز شانزدهم می () به صورت رسمی رونمایی شود. بعد از انتشار خبری مبنی بر این که ایسوس ZenFone 6 مجهز به دوربینی 48 مگاپیکسلی و باتری 5 هزار میلی‌آمپر ساعتی عرضه خواهد شد، شاهد انتشار ویدیوهای جدید ایسوس زنفون 6 بودیم. شرکت سازنده به وسیله تایید استفاده از تراشه اسنپدراگون 855 در این گوشی رسما اعلام کرد باید منتظر یک پرچمدار دیگر باشیم.

بر اساس ویدیوهای جدید ایسوس زنفون 6 ساختار بدنه آن دوآل اسلایدری خواهد بود. در اولین ویدیو، دوربین سلفی گوشی بعد از پایین کشیدن بدنه قابل رویت می‌شود. وقتی گوشی را روی ریل بدنه آن به بالا هل می‌دهیم، اسپیکرهای جلویی قابل رویت خواهند بود. به عبارتی ساختار کشویی ایسوس زنفون 6 به گونه‌ای است که به دو طرف مختلف حرکت می‌کند و در هر مرتبه، عنصر مختلفی را در اختیار کاربر قرار می‌دهد. به وسیله این سبک طراحی، شرکت قادر شده بدون استفاده از بریدگی بالای نمایشگر، حاشیه‌های اطراف آن را به حداقل برساند، هر چند به قیمت افزایش نسبی ضخامت گوشی تمام شود!

طبق ویدیوهای جدید ایسوس زنفون 6 روی پنل پشتی دوربین دوگانه اصلی و اسکنر اثر انگشت قرار دارد. به این ترتیب برخلاف برخی شایعات، در پرچمدر آتی ایسوس خبری از اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر نخواهد بود. روی لبه پایینی بدنه درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متری و درگاه یو اس بی نسخه C وجود دارد.

جدیدترین ویدیوهای ایسوس زنفون 6

دومین ویدیوی ایسوس زنفون 6 اگرچه همچنان استفاده از یک ساختار اسلایدری متفاوت در این گوشی را تایید می‌کند، اما بر اساس آن، پرچمدار ایسوس بدنه‌ای تماما مکعب مستطیلی دارد. یکی دیگر از تفاوت‌های آن در مقایسه با ویدیوی اول، عناصری است که با حرکت ریل‌های گوشی در دسترس قرار خواهند کرد. طبق ویدیوی دوم، با پایین کشیدن اسلاید دوربین سلفی و با بالا کشیدن آن، کلیدهای کنترلی دوربین اصلی در اختیار کاربر قرار می‌گیرند.

روی پنل پشتی، همچنان دوربین دوگانه به همراه اسکنر اثر انگشت دیده می‌شود. از آن جایی که برخلاف گوشی رویت شده در ویدیوی اول، اینجا با بالا کشیدن ساختار اسلایدری خبری از اسپیکر نخواهد بود، روی لبه پایینی بدنه، در کنار درگاه یو اس بی C، حفره‌های مربوط به اسپیکر اصلی دیده می‌شوند.

بر اساس تصاویر و رندرهای پیشین ایسوس زنفون 6 قرار نیست درگاه جک صوتی 3.5 میلی‌متر از آن حذف شود، اما این عنصر را در دومین ویدیو مشاهده نکردیم. با توجه به ساختار عجیب گوشی در این ویدیو و از طرفی پیشرفته نبودن دوربین ایسوس به منظور احتیاج به کلیدهای کنترلی جداگانه، احتمال غیر واقعی بودن آن به نسبت ویدیوی اول بسیار بیشتر است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. ظاهر خیلی زشتی داشت ی زره تحول درش ایجاد کنه واقعا بد نیستا