گوشی های اچ تی سی

گوشی های اچ تی سی از بازار چین خارج خواهند شد

پس از هند٬ حالا نوبت به خروج گوشی های اچ تی سی از بازار موبایل چین رسیده است. گوشی‌ساز تایوانی با مشکلات جدی دست و پنجه نرم می‌کند و به نظر می‌رسد برای تولید تلفن‌های هوشمند خود با مشکل مواجه شده است.

مشخص نیست چند نفر از بخش موبایل اچ تی سی پس از قرارداد انتقال مهندسان این شرکت به گوگل٬ از گوشی‌ساز تایوانی جدا شده‌اند. همچنین به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد تمرکز بیشتر خودش را در بخش واقعیت مجازی بگذارد. در بازگشت به ماه جولای٬ گوشی های اچ تی سی از بازار هند خارج شدند و حالا آن‌ها در حال نزدیک شدن به درب‌های خروجی بازار چین هستند.

فروشگاه‌های آنلاین بزرگ چینی فروش گوشی های اچ تی سی را متوقف کردند

بر اساس یک گزارش جدید٬ دیوایس‌های ساخت این شرکت مدتی است دیگر در دو فروشگاه آنلاین معتبر چین (JD.com و Tmall) به فروش نمی‌رسند. حساب کاربری رسمی اچ تی سی در ویبو نیز عنوان کرده است که این موضوع٬ پس از بررسی دقیق استاتژی تجاری بلند مدت گوشی‌ساز تایوانی برای بازار چین مطرح شده است. هرچند هنوز هم تعداد اندکی از گوشی های اچ تی سی در این کشور به فروش می‌رسند٬ اما دیوایس‌های قدیمی‌تری نظیر اچ تی سی یو 11 و یو 11 پلاس عملا دیگر در این بازار بزرگ جهان موجود نیست.

البته هنوز این خبر به طور رسمی تایید نشده است٬ اما می‌تواند نخستین گام برای خروج کامل از بازار موبایل چین باشد. اچ تی سی به وضوح در حال کاهش گوشی‌هایش است. این مسئله را می‌توان از تعداد بسیار کم گوشی‌های معرفی شده‌ی سال گذشته‌ی آن‌ها اثبات کرد. یا اینکه به‌روزرسانی اندروید 9 پای و البته در دسترس بودن گوشی‌هایشان نیز در اکثر کشورها محدود بود. البته این بدان معنا نیست که اچ تی سی به طور کامل می‌خواهد میدان رقابت را ترک کند. آن‌ها مشغول کار روی نسخه‌ی جدید گوشی مبتنی بر بلاکچین خود به نام HTC Exodus هستند. اگر موفق نشوند منابع مالی خود برای تولید گوشی جدیدشان را تامین کنند٬ آن‌ها یک مرکز تلفن همراه 5G هوشمند را نیز به زودی در آمریکای شمالی٬ اروپا و استرالیا به فروش خواهند رساند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. دیگه باید ی تغییری بهش بدن وگرنه دیگه باید باهاشون خدافظی کنیم