واتس اپ

دسترسی کاربران گوشی های قدیمی به واتس اپ قطع خواهد شد

واتس اپ با انتشار خبری به کاربران خود اعلام کرد این پیام رسان به‌زودی علاوه بر ویندوز فون از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل اندروید و آی او اس نیز پشتیبانی نخواهد کرد و دسترسی کاربران به آن قطع می‌شود.

مدتی قبل واتس اپ با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد تا پایان سال 2019 پشتیبانی این پیام رسان از سیستم عامل ویندوز فون به پایان می‌رسد، اما اخیرا این پیام رسان اطلاعیه دیگری را منتشر کرد که بر اساس آن Whatsapp از اول ماه فوریه سال 2020 میلادی از نسخه‌های قدیمی سیستم عامل‌های اندروید 2.3.7 و آی او اس 7 و نسخه‌های قبل از آن پشتیبانی نخواهد کرد.

دلیل قطع پشتیبانی واتس اپ

ممکن است بپرسید چرا واتس اپ نمی‌خواهد از ویندوز فون پشتیبانی کند؟ در پاسخ به این سوال باید بگوییم سال گذشته مایکروسافت به عنوان توسعه‌دهنده سیستم عامل ویندوز فون اعلام کرد به دلیل اینکه این پروژه به اهداف مالی و تجاری تعیین شده خود نرسیده، تصمیم دارد پشتیبانی از آن را متوقف کند. از این رو به دلیل اینکه سیستم عامل ویندوز فون و نسخه‌های قدیمی سیستم عامل‌ها به‌روزرسانی نخواهند شد، نمی‌توانند از قابلیت‌های جدید واتس اپ برخوردار شوند. در همین رابطه کارشناسان فعال در حوزه فناوری از این کاربران می‌خواهند قبل از پایان مهلت پشتیبانی واتس اپ، حتما دستگاه‌های خود را به نسخه‌های جدیدتر به‌روزرسانی کنند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. کار خوبی می کنه عقل داره به نفع خودشون کار می کنن