سریال اسلحه مرگبار (Lethal Weapon) پس از سه فصل لغو شد  

پس از سه فصل پر فراز و نشیب و اتفاقات عجیب در پشت صحنه، سریال اسلحه مرگبار (Lethal Weapon) در نهایت توسط شبکه فاکس کنسل شد.

در سبک «رفیق‌های پلیس» هیچ برندی به اندازه اسلحه مرگبار شناخته شده نیست. در نسخه اصلی، مل گیبسون و دنی گلاور به ایفای نقش می‌پرداختند و توانستند یکی از بهترین آثار کمدی اکشن تاریخ را ارائه دهند. اما سریال اسلحه مرگبار هم توانست تا حدی موفق ظاهر شود.

در سال 2016، پس از گذشت 20 سال از زمان به پایان رسیدن این مجموعه سینمایی با فیلم چهارم، فاکس تصمیم گرفت که سریال آن را بسازد. در دو فصل اول، دیمون وینز و کلین کرافورد نقش‌های اصلی را برعهده داشتند. شخصیت‌ها مشابه نسخه اصلی بودند اما به دلیل‌ بازیگران جدید، تفاوت‌هایی هم داشتند، برای مثال ریگز، جنوبی به نظر می‌آمد و شخصیت راجر نیز جوان‌تر بود.

اما فصل سوم با تغییرات فراوانی عرضه شد. کلین کرافورد کنار رفت و شان ویلیام اسکات (Sean William Scott) در نقش وسلی کول، یک شخصیت کاملا جدید، معرفی شد. این کافی نبود و حالا فاکس تصمیم گرفته که پرونده این سریال را ببندد.

                                                                                                                               سریال اسلحه مرگبار

علاوه بر افت شدید در زمینه جذب مخاطب، این سریال در پشت صحنه با مشکلات عجیبی رو به شد. طبق شایعات دو بازیگر اصلی با یکدیگر مشکلات اساسی داشتند و حتی با هم صحبت نمی‌کردند. در ادامه مشخص شد که اگر قرار است فصل سومی ساخته شود، یکی از این دو بازیگر باید کنار برود و اینگونه بود که ریگز کشته و یک شخصیت جدید به سریال اضافه شد.

با اینکه شان ویلیام اسکات برای جذب مخاطب تلاش خود را کرد اما سریال به ریزش بیننده ادامه داد و دیمون وینز هم اعلام کرد که به دلیل بیماری، نمی‌تواند در فصل چهارم بازی کند. فاکس تصمیم گرفت که تولید سریال را برای وینز آسان‌تر کند و او نیز حاضر شد که برای فصل چهارم باز گردد اما فاکس در نهایت تصمیم گرفت که این سریال را کنار بگذارد.

سریال اسلحه مرگبار در مجموع اثر خوش ساختی بود و توانست اقتباس خوبی از نسخه سینمایی باشد اما مشکلات پشت صحنه باعث شد تا از جذابیت آن کاسته شود و در نهایت به فهرست بلندبالای آثار تلوزیونی لغو شده بپیوندد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. بهتر با سریال چرتشون
    خودشونن فهمیدیم که نابوده