هواوی نوا 5

رندر جدید گوشی هواوی نوا 5 دوربین سه گانه آن را تایید می‌کند

رندر جدید گوشی هواوی نوا 5 (Huawei Nova 5)‌ اطلاعات جالبی از این گوشی را ارائه می‌کند. مهم‌ترین آن‌ها٬ تجهیز نسل جدید نوا به دوربین سه گانه پشتی است.

ساعاتی پیش٬ رندرهای رسمی گوشی هواوی نوا 5 منتشر شدند. در کنار این رندرها همچنین عکسی از قاب این گوشی نیز در دنیای واقعی منتشر شده است. این گوشی بسیار شبیه به هواوی پی 30 است٬ اگرچه تفاوت بسیار کمی در جایگاه فلاش دوربین این گوشی قرار دارد. ضمنا هیچ اثر انگشتی در قاب پشتی گوشی قرار ندارد. به همین خاطر گمان می‌کنیم هواوی قرار است از اسکنر اثر انگشت زیر صفحه در گوشی جدید خود استفاده کند.

هواوی نوا 5

هواوی گوشی نوا 4 را همراه با یک حفره روی صفحه که از دوربین سلفی میزبانی می‌کرد در اواخر سال گذشته میلادی معرفی کرد. هرچند رندرهای هواوی نوا 5 قاب جلویی این گوشی را نشان نمی‌دهند٬ اما بعید به نظر می‌رسد این سازنده بخواهد رو به عقب حرکت کند و این فناوری مدرن را از گوشی جدید خود حذف کند. تصویر منتشر شده از قاب پشتی این گوشی نیز رندر منتشر شده را به طور کامل تایید می‌کند. ضمن آنکه خبر خوب٬ ماندگار بودن جک 3.5 میلی‌متری هدفون در نسل جدید نوا است.

هواوی نوا 5

مشخصات هواوی نوا 5

تا آنجایی که ما می‌دانیم٬ گوشی هواوی نوا 5 به فناوری شارژ سریع 40 وات مجهز خواهد بود و دوربین سه گانه‌ای متشکل از سنسور تشخیص عمق 3D ToF در قاب پشتی آن قرار دارد. هیچ خبری از پردازنده‌ی این گوشی در دست نیست٬ اما هرچه که هست٬ ضعیف‌تر از پردازنده‌ی به کار رفته در زیر قاب نوا 4 نخواهد بود. زیر قاب این گوشی از کایرین 970 استفاده شده است٬ پس احتمال دارد هواوی از پردازنده‌ی جدیدتر و قدرتمندتر کایرین 980 در زیر قاب نسل جدید نوا استفاده کند.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

2 دیدگاه

  1. دیگه کسی نمونده که این نکنه

  2. اگه سگانه نبود خنده دار میبود