نسخه جدید ویوو وی 15 پرو

نسخه جدید ویوو وی 15 پرو با هشت گیگ رم معرفی شد

هم‌سو با گزارش‌های اخیرا انتشار یافته، نسخه جدید ویوو وی 15 پرو (Vivo V15 Pro) با تجهیز به حافظه رم 8 گیگابایتی در کشور هند معرفی شد. علاوه بر این، کمپانی چینی نسخه آبی رنگ گوشی ویوو V15 را نیز در دسترس مشتریان قرار داد.

ویوو V15 Pro در ماه فوریه، با 6 گیگ رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی معرفی شده بود. دستگاه جدید با وجود رم 8 گیگابایتی، همان فضای ذخیره‌سازی را حفظ کرده است. همچنین در حالی که نسخه 6 گیگ رم با قیمتی معادل 410 دلار به فروش می‌رسد، نسخه جدید ویوو وی 15 پرو برچسب قیمت 425 دلاری دارد. هر دو محصول در رنگ‌هایی چون آبی توپاز (Topaz Blue) و قرمز یاقوتی (Ruby Red) موجود هستند.

اما رونمایی از ویوو وی ۱۵ به ماه مارس بازمی‌گردد و هرچند که در آن مقطع به رنگ‌بندی متنوع آن اشاره شد؛ اما تاکنون تنها در رنگ مشکی قابل خریداری بود. حالا نسخه آبی رنگ (Aqua Blue) هم با قیمتی معادل 311 دلار، در دسترس مشتریان هندی قرار گرفته است.

نسخه آبی رنگ ویوو وی 15

مشخصات ویوو V15 پرو و V15

صفحه نمایش ویوو وی 15 پرو 6.39 اینچی آمولد است؛ در حالی که ویوو وی 15 یک صفحه نمایش 6.53 اینچی ال سی دی دارد. هر دو نمایشگر بدون ناچ و برخوردار از وضوح فول اچ دی پلاس هستند. البته مدل پرو، حسگر اثر انگشت درون صفحه‌ای هم دارد؛ اما V15 این اسکنر را در پنل پشتی خود می‌بیند.

علاوه بر ظرفیت 6 یا 8 گیگابایتی حافظه رم و 128 گیگابایتی حافظه داخلی که پیش‌تر اشاره کردیم، ویوو وی ۱۵ پرو یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی هم دارد. در سوی دیگر، ظرفیت حافظه مدل معمولی 64/4 گیگابایت و باتری آن 4000mAh است.

این دو گوشی هوشمند به ترتیب از تراشه‌های اسنپدراگون 675 کوالکام و هلیو P70 مدیاتک قدرت می‌گیرند. پشتیبانی از شارژ سریع و سیستم عامل اندروید پای در پوسته‌ای از رابط کاربری FunTouch OS 9، از دیگر ویژگی‌های آن‌ها محسوب می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*