وان پلاس 7

مدل اصلی وان پلاس 7 با دوربین 48 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 855 معرفی شد

گوشی موبایل وان پلاس 7 (OnePlus 7) همراه با مدل پرو خود معرفی شد. مهم‌ترین ویژگی این گوشی، حضور یک دوربین 48 مگاپیکسلی در پشت آن است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت ها و قیمت گوشی سال 2019 وان پلاس بیشتر آشنا شوید.

کمپانی وان پلاس با معرفی گوشی 7 پرو خود، رسما رقابت در دنیای گوشی‌های پرچمدار گران قیمت را برای رقبای نامدار خود سخت کرد. حالا این شرکت از یک مدل نسبتا ارزان قیمت‌تر، اما جذاب به نام وان پلاس 7 رونمایی کرده است که در ادامه به بررسی آن خواهیم پرداخت.

سخت افزاری نسبتا مشابه وان پلاس 7 با 7 پرو

این گوشی ترکیبی از وان پلاس 6 تی و وان پلاس 7 پرو است. آن نمایشگر 6.41 اینچی Optic AMOLED با وضوح +1080p و ناچ قطره‌ای خودش را حفظ کرده. با این حال اسکنر اثر انگشت سریع‌تر مدل پرو، در آن نیز استفاده شده است.

وان پلاس 7

و در مورد تراشه نیز این قضیه صدق می‌کند؛ این گوشی از همان تراشه‌ی اسنپدراگون 855 به کار رفته در مدل پرو خود بهره می‌برد. حافظه‌ی داخلی آن بر پایه‌ی استاندارد UFS 3.0 است که می‌تواند عملکرد بهتری را به همراه داشته باشد. این گوشی با دو پیکربندی متفاوت عرضه خواهد شد که شامل 6/8 گیگ رم و 128/256 گیگ حافظه‌ی داخلی می‌شود.

دوربین دوگانه‌ای در پشت قاب این گوشی نصب است که سنسور اصلی آن، یک سنسور 48 مگاپیکسلی (مشابه با مدل پرو) خواهد ببود. این سنسور به لرزشگیر اپتیکال (OIS) نیز مجهز است، با این حال دیافراگم آن کمی تاریک‌تر (f/1.7 به جای f/1.6) خواهد بود. سنسور ثانویه‌ی این گوشی به جای یک دوربین عریض یا تله فوتو، یک سنسور تشخیص عمق است. در نرم افزار دوربین گوشی وان پلاس 7 حالت UltraShot که +HDR را فعال می‌کند و Super Resolution نیز وجود دارد. دوربین دوگانه پشتی این گوشی می‌تواند ویدیوهای اسلوموشن 1080p‌ با نرخ 240fps و 720p با نرخ 480fps را نیز ضبط کند.

در جلو، یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی در بریدگی بالای نمایشگر قرار دارد که می‌تواند ویدیوهای فول اچ دی ضبط کند. این دوربین از لرزشگیر الکتریکی نیز بهره می‌برد. درست همانند مدل پرو، این نسخه نیز به اسپیکرهای استریو تنظیم شده توسط شرکت دالبی مجهز شده که کیفیت صوتی عالی را ارائه می‌کند. باتری و فناوری شارژ این گوشی نیز مشابه مدل 6 تی سال گذشته است: این به معنای حضور یک باتری 3700 میلی‌آمپر ساعتی با قابلیت شارژ 20 وات است.

وان پلاس 7

وان پلاس، گوشی مدل 7 خود را در دو رنگ خاکستری و قرمز عرضه خواهد کرد. هنوز قیمت این مدل مشخص نشده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

4 دیدگاه

  1. واسه آدمهای لاکچری درست کردن به درد ما نمیخوره

  2. مممنون با تشکر

  3. هم قدرتمند و هم زیبا وان پلاس بهترین برند دنیا

  4. اون رنگی که من می بینم مشکی نه خاکستری