وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو معرفی شد؛ دوربین سلفی پاپ آپ و نمایشگر 90 هرتزی

وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro) رسما معرفی شد. این گوشی، نخستین دیوایس مجهز به دوربین سه گانه پشتی و دوربین سلفی پاپ آپ وان پلاس است. در ادامه با مشخصات فنی، قابلیت‌ها و قیمت وان پلاس جدید بیشتر آشنا شوید.

وان پلاس 7 پرو با طراحی کاملا متفاوت، بهبودهای فراوانی در بخش نمایشگر، دوربین و بخش صوتی نسبت به نسل گذشته‌ی گوشی پرچمدار وان پلاس، مدل وان پلاس 6 تی معرفی شد. یک نمایشگر 6.67 اینچی با وضوح +QHD و نرخ رفرش 90 هرتزی در جلوی قاب این گوشی قرار دارد که وان پلاس آن را Fluid AMOLED می‌نامد. جدا از اجرای روان‌تر انیمیشن‌ها در رابط کاربری، این نمایشگر می‌تواند رنگ‌هایی باکیفیت بالای +HDR10 را نیز به نمایش بگذارد.

وان پلاس 7 پرو

دوربین سلفی این گوشی مزاحمتی برای نمایشگر آن به وجود نیاورده است تا تمام قاب جلویی به صفحه نمایش اختصاص پیدا کرده باشد. یک دوربین 16 مگاپیکسلی با مکانیزم کشویی در بالای گوشی قرار دارد که می‌تواند تا 300 هزار بار فراخوانی به درستی کار کند. سنسور شتاب سنج گوشی نیز زمانی که آن از دست شما به زمین بی‌افند، این اتفاق را تشخیص می‌دهد و فورا دوربین را به داخل بدنه می‌برد تا اتفاقی برای آن رخ ندهد.

وان پلاس 7 پرو

وان پلاس 7 پرو نخستین گوشی مجهز به دوربین سه گانه شرکت وان پلاس است. دوربین اصلی آن از یک سنسور 1/2 اینچی به نام Sony IMX586 با وضوح 48 مگاپیکسل استفاده می‌کند. دیافراگم آن f/1.6‌ و از دو سیستم لرزشگیر OIS و EIS نیز بهره می‌برد. قابلیت جدید UltraShot آن +HDR را فعال می‌کند که می‌تواند به شما اجازه دهد تصاویری با روشنایی 4 برابری نسبت به شرایط عدی را ثبت کنید. در اینجا حالتی به نام Super Resolution نیز وجود دارد.

وان پلاس 7 پرو

دوربین 8 مگاپیکسلی تله فوتو این گوشی می‌تواند زوم 3 برابری را ارائه کند. این دوربین که از OIS بهره می‌برد، دیافراگم f/2.4 را ارائه می‌کند. و اما سومین دوربین، یک دوربین 16 مگاپیکسلی فوق عریض است. این دوربین‌ها می‌توانند فیلم‌هایی با وضوح 4K‌ و نرخ 60 فریم بر ثانیه‌ای را ضبط کنند. در اینجا دو حالت اسلوموشن 1080p با نرخ 240fps و 720p با نرخ 480fps نیز وجود دارد. علاوه بر دوربین‌ها، در قاب پشتی یک فلاش دوگانه LED و فوکوس خودکار لیزری نیز به چشم می‌خورد.

وان پلاس، اسکنر اثر انگشت زیر نمایشگر این گوشی را به نسب سوم آن‌ها ارتقاء داده و لنزهای جدیدی را با آن همراه ساخته است. این سنسور جدید با بهره‌گیری از نرم افزار بهبود یافته، می‌تواند سریع‌تر اثر انگشت کاربر را تشخیص دهد و قفل صفحه را باز کند.

با همکاری دالبی، کمپانی وان پلاس در پرچمدار جدید خودش از اسپیکرهای استریو استفاده کرده است. دیگر خبری از جک 3.5 میلی‌متری هدفون روی این گوشی نیست، اما سازنده نسل جدید هدفون بلوتوثی خودش را نیز همراه این گوشی معرفی کرده است.

وان پلاس 7 پرواز تراشه‌ی اسنپدراگون 855 با سیستم خنک کننده‌ی جدید قدرت می‌گیربد. شما می‌توانید 12 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه‌ی داخلی را با این گوشی در اختیار داشته باشید، گرچه نسخه‌ی پایه‌ی آن از 6 گیگ رم و 128 گیگ حافظه بهره‌مند است. این حافظه از نوع UFS 3.0 است که می‌تواند عملکرد بهبود پیدا کرده‌تری را ارائه کند. در واقع گوشی OnePlus 7 Pro نخستین موبایلی است که به این حافظه‌ی مدرن مجهز می‌شود.

یک باتری بزرگ 4000 میلی‌آمپر ساعتی با فناوری Warp Charge 30 انرژی‌بخش این گوشی است. فناوری Warp Charge می‌تواند حرارت را کنترل کرده و در حالی که به صورت همزمان مشغول شارژ گوشی و اجرای بازی هستید، تراشه داغ نکند.

قیمت وان پلاس 7 پرو

یک فریم فلزی بین دو فریم شیشه‌ای پشت و لویی گوشی قرار دارد و محافظ گوریلا گلس 5 را نیز می‌توان روی صفحه یافت. شما می‌توانید این گوشی را در سه رنگ آبی، خاکستری و طلایی خریداری کنید. در حال حاضر قیمت این گوشی چیزی بین 670 تا 750 دلار، بسته به پیکربندی انتخابی شما اعلام شده است.

هدفون وان پلاس Bullets Wireless 2

هدفون بیسیم وان پلاس 7 پرو

همانطور که گفتیم، همراه این گوشی، نسل جدید هدفون بلوتوثی وان پلاس به نام Bullets Wireless 2 نیز معرفی شد. این هدفون از aptx HD پشتیبانی می‌کند که به گفته‌ی وان پلاس می‌تواند کیفیت صوتی بالایی در حد هدفون‌های سیمی را ارائه کند. سیستم شارزدهی آن نیز جذاب است؛ با تنها 10 دقیقه شارز آن می‌توانید 10 ساعت به موسیقی گوش دهید و با شارز کامل، حداقل 14 ساعت از آن استفاده کنید. قیمت وان پلاس Bullets Wireless 2 حدود 100 دلار اعلام شده است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. قیمتش خیلی خوبه با توجه به اون