تست مقاومت وان پلا س7 پرو

تماشا کنید: نتایج تست مقاومت وان پلاس 7 پرو، نشان از استحکام بالای این گوشی دارد

تست مقاومت وان پلاس 7 پرو (OnePlus 7 Pro) در یکی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده و این گوشی توانسته در تست‌های مقاومت و خط و خش عملکرد خوبی از خود به جای بگذارد.

وان پلاس 7 پرو پرچمدار جدید کمپانی چینی وان پلاس محسوب می‌شود که ساعاتی پیش به طور رسمی معرفی شد. در حالی که این گوشی هنوز به بازار وارد نشده و تنها برخی خبرنگاران امکان کار با آن را در سالن معارفه جدیدترین گوشی وان پلاس دارند، یکی از کاربران یوتیوب به نام زک اقدام به انتشار تست مقاومت وان پلاس 7 پرو کرده است.

زک در ابتدا سعی کرده شیشه گوریلا گلس 7 پرو را خط و خش بیاندازد. این شیشه همانند سایر شیشه‌های گوریلا گلس 5 با استفاده از ابزاری که در سطح 6 معیار موس قرار دارند آسیب می‌بیند. معیار موس معیاری برای سنجش میزان استحکام اشیا در برابر ایجاد خط و خش است و نتیجه تست 7 پرو، حکایت از مقاومت بالای این گوشی نسبت به خراشیدگی دارد.

در تست بعدی میزان آسیب‌پذیری دوربین پاپ آپ سلفی دیوایس آزمایش شده است. گرچه سنسور دوربین سلفی طبیعتا با شیشه محافظت می‌شود، ولی این موضوع به معنای آسیب‌پذیری راحت آن نیست. قسمت‌های پلاستیکی که سنسور دوربین روی آن سوار شده در مقایسه با شیشه محافظ دوربین آسیب‌پذیرترند. با این حال حتی اگر قسمت‌‌های پلاستیکی آسیبی ببینند تاثیری روی تصاویر سلفی نخواهد داشت و کاربر می‌تواند همچنان سلفی‌هایی با کیفیت بالا ثبت کند. لبه‌های گوشی نیز همان‌طور که انتظار داشتیم از فلز ساخته شده و شیار سیم‌کارت، دکمه‌های تنظیم صدا و خاموش/روشن و دکمه Alert Slider همگی یکپارچه با جنس فلزی لبه گوشی طراحی و ساخته شده‌اند.
تست مقاومت وان پلاس 7 پرو

قاب پشتی دستگاه از جنس گوریلا گلس 5 بوده که حتی قیچی باغبانی هم نمی‌تواند باعث ایجاد ترک و خراشیدگی روی آن شود. لوگوی وان پلاس زیر شیشه گوریلا گلس قرار گرفته تا به مرور زمان و استفاده از گوشی، این لوگو پاک نشود. هنگامی که زک در تست مقاومت وان پلاس 7 پرو شعله آتش را به طور مستقیم روی نمایشگر گوشی گرفت، حتی پس از گذشت یک دقیقه هیچ‌گونه پیکسل سوخته‌ای روی نمایشگر مشاهده نشد. این در حالی است که سایر پنل‌های AMOLED معمولا پس از مجاورت با شعله به مدت 20 ثانیه، پیکسل‌هایشان به طور دائمی آسیب می‌بینند و دیگر روشن نمی‌شوند.

حسگر تشخیص اثر انگشت دستگاه با وجود شکستگی روی شیشه‌اش هنوز هم قادر به تشخیص اثر انگشت کاربر بود. 7 پرو از تست خم شدگی نیز سربلند بیرون آمد و شیشه‌های محافظ این گوشی بدون هرگونه ترک و شکستگی باقی ماندند.

در ادامه شما را به تماشای ویدیوی تست مقاومت وان پلاس 7 پرو دعوت می‌کنیم.

تست مقاومت وان پلاس 7

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من هنوز موندم چرا این گوشیها داغون می کنن که فق،ظ ی تست بگیرن