گوشی گوگل Pixel 4

تغییری بزرگ در گوشی گوگل Pixel 4 در راه است

به تازگی اخباری جدید درباره گوشی گوگل پیکسل 4 (Google Pixel 4) منتشر شده است. بر اساس آن‌ها، گوشی گوگل Pixel 4 برخلاف تصور قبلی، با تغییری مهم در بخش طراحی بدنه همراه خواهد بود.

تا رونمایی گوگل پیکسل 4 و گوگل پیکسل 4 ایکس ال هنوز چهار ماه زمان باقی مانده است، به همین دلیل رفته رفته بیشتر در جریان قابلیت‌های آن‌ها قرار خواهیم گرفت. بر اساس گفته‌های یک کاربر فعال در یوتیوب با نام جان پراسر (Jon Prosser) از کانال Front Page Tech، به اطلاعات جدیدی درباره گوشی گوگل Pixel 4 و همچنین برادر بزرگتری آن دست پیدا کرده‌ایم. آن‌ها نشان می‌دهند برخلاف تصورات قبلی، دو گوشی جدید گوگل با تغییری مهم در بخش طراحی همراه خواهند بود.

حذف تمام دکمه‌های فیزیکی از گوشی گوگل Pixel 4

بر اساس گفته‌های کانال یوتیوبی Front Page Tech، به منظور استفاده از یک فریم آلومینیومی تماما یک دست، همه دکمه‌های فیزیکی از روی بدنه گوشی های خانواده Pixel 4 حذف خواهند شد. به همین دلیل به جای دکمه‌های قابل لمس پاور و کنترل حجم صدا، در دو گوشی گوگل Pixel 4 و Pixel 4 XL از کلیدهای خازنی و لمسی استفاده خواهد شد که روی لبه سمت راست بدنه قرار می‌گیرند.

هنوز دلیل اصلی روی آوردن به چنین سبک طرای مشخص نیست، اما می‌توان آن‌ را به نوعی به ویژگی‌های کنونی گوشی های سری Pixel گوگل نسبت داد. دو گوشی پیکسل 4 و پیکسل 4 ایکس ال، همانند مدل‌های پیشین، به احتمال زیاد از قابلیت اکتیو اج گوگل پشتیبانی خواهند کرد. این قابلیت بعد از خرید بخش موبایل اچ تی سی توسط این شرکت، از ویژگی مشابهی که گوشی‌ساز تایوانی با نام اج سنس در پرچمدارانش استفاده کرده بود الهام گرفته شد. به لطف آن می‌توان به شیوه‌ای متفاوت و از طریق فشردن دو طرف بدنه، با گوشی ارتباط برقرار و اپلیکیشن‌های خاصی را اجرا کرد.

در حال حاضر، استفاده از اکتیو اج منوط به فشردن بخش‌های خاصی از فریم آلومینیومی است، قسمت‌هایی که دکمه‌های فیزیکی وجود ندارند! به وسیله استفاده از کلیدهای خازنی می‌توان سرتاسر دو لبه کناری گوشی گوگل Pixel 4 را به سنسورهای تشخیص فشار مجهز کرد. بر اساس رندرهایی که تا امروز از دو گوشی سال 2019 منتشر شده‌اند، سبک کلی طراحی آن‌ها، از نظر طراحی بدون حاشیه، شبیه به محصولات سال‌ها قبل خواهد بود. در صورت حقیقت داشتن این موضوع، کاربران به جای ستایش خلاقیت گوگل در حذف دکمه‌های فیزیکی، آن را مورد نکوهش قرار خواهند داد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

6 دیدگاه

  1. خب همینکار در htc u12پلاس انجام شده اونم هیچ دکمه ای نداره و لمسیو فشاریه چیز نو آورانه ای نیس

  2. این ی جاهایی بده براش خوب

  3. با این چیزا نمیتونه فروش کنه

  4. کار جالبی میکنه باید زودتر میکرد این کارو

  5. فهمیده دیگه اینجوری نمیصرفه براش

  6. خسته نباشی این تغیر بزرگ واسه خودشونه ن در مقایسه با بقیه