نمونه تصاویر دوربین آنر 20 پرو

دوربین آنر 20 پرو اولین دوربین موبایل با گشودگی دریچه دیافراگم F/1.4 است + نمونه تصاویر

تنها چند روز تا رونمایی رسمی هواوی آنر 20 پرو (Huawei Honor 20 Pro) زمان باقی مانده است. انتشار اولین سری نمونه تصاویر دوربین آنر 20 پرو که از گشودگی دریچه دیافراگم f/1.4 بهره می‌برد، توان حالت سوپر نایت این گوشی را به رخ رقبا کشاند.

هواوی به تازگی، سه نمونه عکس به ثبت رسیده توسط دوربین بهترین گوشی خانواده Honor 20 یعنی هواوی آنر 20 پرو را منتشر کرده است. سنسور اصلی دوربین این گوشی دارای رزولوشن 48 مگاپیکسل بوده و از یک حالت سوپر نایت AIS جدید بهره می‌برد. این یک گوشی دوربین محور محسوب شده و در آن تاکید فراوانی روی قابلیت‌های عکاسی در تاریکی شده است. حتی پوسترهای جدید آنر 20 هواوی به دوربین چهارگانه گوشی اشاره دارند.

سنسور 48 مگاپیکسلی بزرگ در کنار اولین گشودگی دریچه دیافراگم f/1.4 در دنیای موبایل، توانی اعجاب‌آور برای گرفتن عکس‌هایی باکیفیت در زمان نبود نور کافی در محیط، به آنر 20 پرو خواهند داد. اولین نمونه تصاویر دوربین آنر 20 پرو هواوی حاکی از این موضوع است. سازنده همچنین به وجود حالت هوش مصنوعی Ultra Clarity که پیشتر در آنر ویو 20 دیده بودیم اشاره کرده است.

نمونه تصاویر دوربین آنر 20 پرو هواوی

در کنار آن، یک سنسور از نوع اولترا واید با گشودگی دریچه دیافراگم f/2.2 و لنز دارای فاصله کانونی 17 میلی‌‌متر وجود دارد. بر اساس فاصله کانونی می‌توان دریافت اندازه سنسور اولترا واید برابر “1/3.2 است. کیفیت باورنکردنی نمونه تصاویر دوربین آنر 20 پرو هواوی، با وجود به ثبت رسیدن آن‌ها توسط سازنده، سبب شدند تا رونمایی گوشی بیقرار شویم.

نمونه تصاویر دوربین آنر 20 پرو

بهره بردن از گشودگی دریچه دیافراگم f/1.4 در سنسور اصلی، تنها قابلیت منحصربه‌فرد دوربین چهارگانه آنر 20 پرو نیست. گفته شده این اولین ماژول مجهز به سنسوری از نوع ماکرو خواهد بود. پوستر تبلیغاتی اخیر هواوی، نوع سنسورها را به طور دقیق مشخص کرده است. قرار است با ترکیبی از یک سنسور عادی، اولترا واید، تله فوتو و ماکرو رو به رو شویم.