بتمن جدید سینما مشخص شد؛ یک شوالیه تاریکی جوان

پس از گمانه زنی‌های فراوان، به نظر می‌رسد که رابرت پتینسون (Robert Pattinson)، بازیگر مجموعه فیلم‌های گرگ و میش را باید بتمن جدید سینما به حساب بیاوریم.

فیلم بتمن به کارگردانی مت ریوز به‌زودی وارد مرحله فیلمبرداری می‌شود و او هم‌اکنون مشغول کار بر روی فیلمنامه است. با کناره گیری بن افلک از نقش شوالیه تاریکی، شرکت برادران وارنر تصمیم گرفته تا این شخصیت را به یک مسیر متفاوت ببرد.

با حضور یک کارگردان شاخص همچون مت ریوز که آثاری همچون کلاورفیلد و جنگ برای سیاره میمون ها را در کارنامه دارد، تنها سوال این بود که چه کسی باید بتمن جدید سینما باشد. ما هنوز اطلاعات دقیقی از فیلم نداریم و فقط می‌دانیم که برداشت جدیدی از بتمن خواهد بود. طبق اخبار منتشر شده، به نظر می‌رسد که به احتمال زیاد رابرت پتینسون نقش این ابرقهرمان را بازی می‌کند. اخبار پیرامون پتینسون ضد و نقیض است و در حالی که بسیاری از سایت‌ها، حضور او در این نقش را قطعی می‌دانند، بعضی از سایت‌ها می‌گویند که استخدام او هنوز رسمی نشده و گزینه‌های دیگری نیز روی میز هستند.

بتمن

طبق گزارش منتشر شده از سوی ورایتی، رابرت پتینسون نقش بروس وین را بازی خواهد کرد اما طبق اعلام ددلاین، مت ریوز، نیکولاس هولت (مکس دیوانه: جاده خشم، جک غول کش، تالکین) را نیز برای این نقش در نظر دارد. فیلم بتمن طبق برنامه ریزی وارنر سال آینده روی پرده می‌رود و ساخت آن باید از چند ماه دیگر آغاز شود. در بدترین حالت، فیلمبرداری از اوایل سال 2020 آغاز خواهد شد.

از زمان جدایی بن افلک، شایعات فراوانی پیرامون انتخاب بازیگر منتشر شد. اسکار ایزاک یکی از کسانی است که طبق شایعات برای این نقش در نظر گرفته شده بود اما رسما اعلام کرد که به او پیشنهادی نشده است. آرمی همر دیگر نامزد این نقش بود که ظاهرا آن هم شایعه بوده است. تا پیش از این گفته شده بود که بتمن جدید، جوان خواهد بود و این فیلم ارتباطی با دنیای سینمایی دی سی نخواهد داشت.

با اینکه طرفداران از این انتخاب راضی نیستند اما پتینسون در چند سال اخیر نشان داده که بازیگر با استعدادی است و در فیلم‌های کاسموپلیس، شهر گمشده زی و اوقات خوش، بازی قدرتمندی را به نمایش گذاشته است. آخرین فیلم او، های لایف، مدتی پیش به اکران در آمد و نظر مثبت منتقدان را به همراه داشت.

حال باید منتظر تایید رسمی این خبر از سوی وارنر باشیم. مگر اینکه به دلیل اعتراضات فراوان، تصمیم به تغییر بازیگر بگیرند.