تاریخ اکران فیلم بتمن مشخص شد؛ خداحافظی بن افلک با این نقش

تاریخ اکران فیلم بتمن مشخص شد. شرکت برادران وارنر ساخت فیلم بتمن (The Batman) را جدی‌تر دنبال می‌کند اما بن افلک (Ben Affleck) دیگر در این پروژه حضور نخواهد داشت.

بن افلک که در ابتدا قرار بود فیلم بتمن را کارگردانی کند، حالا به طور کامل از این پروژه کنار رفته و سکان هدایت را به مت ریوز (Matt Reeves) سپرده است.

فیلم بتمن رویکرد تازه‌ای به این شخصیت خواهد داشت

مت ریوز بیشتر از یک سال است که روی فیلم‌نامه اثر کار می‌کند و اثر او قرار است یک داستان کاراگاهی نوآر از بتمن را روایت کند. تنها سوال این بود که آیا افلک همچنان نقش بتمن را بازی می‌کند یا خیر.

طبق اخبار منتشر شده از سوی ددلاین، فیلم بتمن (که هنوز نام اصلی آن مشخص نیست) در تاریخ 25 ژوئن 2021 (4 تیر 1400) به اکران در خواهد آمد. با خروج افلک، سازندگان جستجو برای یافتن یک بروس وین (Bruce Wayne) جوان‌تر را آغاز کرده‌اند.

فیلم بتمن

این خبری بود که طرفداران مدت‌ها منتظر آن بودند اما انتظار دو ساله برای تماشای فیلم شاید خبر چندان خوشحال کننده‌ای برای آن‌ها نباشد. گفته می‌شود که تولید فیلم احتمالا از ماه نوامبر 2019 آغاز شود.

اولویت اصلی برادران وارنر و مت ریوز، در حال حاضر یافتن بازیگر مناسب برای نقش بتمن است. گفته می‌شود که فیلم بتمن یک ورژن جوان‌تر از این ابرقهرمان را در دوران قبل از اتفاقات داستانی «بتمن در برابر سوپرمن: طلوع عدالت» (Batman v Superman: Dawn of Justice) به تصویر خواهد کشید. به احتمال زیاد، این فیلم ارتباط چندانی با دنیای سینمایی دی سی نخواهد داشت.

حال باید منتظر بمانیم و ببینیم که نامزدهای حضور در نقش این ابرقهرمان مشهور چه کسانی خواهند بود. دنیای سینمایی دی سی به زودی با اکران فیلم شزم (Shazam!) در ماه آینده ادامه پیدا خواهد کرد و آن‌ها دو فیلم پرندگان شکاری (Birds of Prey) و زن شگفت انگیز 1984 (Wonder Woman 2) را نیز در سال آینده روی پرده خواهند داشت. دی سی پس از موفقیت چشمگیر فیلم آکوآمن (Aquaman) در تلاش است تا آثار بهتر و با کیفیت‌تری تولید کند و باید دید تا چه اندازه می‌تواند موفق باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

5 دیدگاه

  1. فقط و فقط و فقط کریستوفر نولان و کریستین بیل…..بن افلک اصلا هیکلش به نقش بتمن نمیخورد..

  2. مگه میخان سری جدید بسازن باز؟؟

  3. خدایی دیگه نمی خوان دست از ساخت این فیلم بردارن