آیا بازی انتم (Anthem) فری تو پلی خواهد شد؟

پس از یک آغاز نه چندان ایده آل، بازی انتم (Anthem) فراز و فرود فراوانی را تجربه کرده و به آن چیزی که طرفداران انتظار داشتند، تبدیل نشده است. با این حال اگر رایگان شود، شاید بتواند نجات پیدا کند. 

اوضاع برای بازی انتم از زمان عرضه چندان تغییر نکرده و استودیوی بایوور بیش از هر زمان دیگری، به پیروزی نیاز دارد. به همین دلیل، باید در نمایشگاه E3 2019 منتظر حضور پرقدرت این بازی باشیم و با خبرهای بزرگی از آن رو به رو شویم.

آیا بازی انتم (Anthem) رایگان خواهد شد؟

ما هنوز نمی‌دانیم که باید منتظر چه چیزی باشیم اما طبق شایعات، این احتمال وجود دارد که بازی انتم در نهایت فری تو پلی و رایگان شود، اتفاقی که با توجه به عملکرد ضعیف بازی، چندان هم دور از ذهن به نظر نمی‌رسد.

بازی انتم

مشخصا منبع این خبر چندان معتبر نیست. این خبر توسط یک بلاگ کوچک منتشر شده که ادعا می‌کند از منبعی ناشناس درون شرکت EA این اطلاعات را بدست آورده است. با اینکه خبر مذکور یک شایعه محسوب می‌شود اما وضعیت بازی به گونه‌ای است که این شایعه می‌تواند رنگ واقعیت به خود بگیرد!

شرکت EA حضور بازی انتم در نمایشگاه E3 2019 را تایید کرده و اگر بر فرض قرار باشد بازی فری تو پلی شود، بهترین مکان برای اعلام این خبر، در جریان E3 خواهد بود. طبق ادعای منبع ناشناس، بازی پس از قرار گرفتن در سرویس EA Access، رایگان خواهد شد و با اینکه زمان دقیق این اتفاق مشخص نیست اما پس از آغاز به کار کردن سرویس EA Access بر روی پلی استیشن 4، باید منتظر این رویداد باشیم.

بازی انتم

بازی Anthem تا اینجا بازخوردهای منفی فراوانی دریافت کرده و نتوانسته در حد انتظارات شرکت EA ظاهر شود. با توجه به موفقیت اپکس لجندز، رایگان کردن این بازی به موفقیت آن کمک چشمگیری می‌کند اما این کار همانند یک شمشیر دولبه خواهد بود. از یک سوی، تعداد بازیکنان به شدت افزایش خواهد یافت و افرادی زیادی به انجام بازی ترغیب می‌شوند. در سوی دیگر، این اتفاق برای بازیکنانی که هزینه خرید بازی را به صورت کامل پرداخت کرده‌اند؛ ناامیدکننده و حتی ظالمانه است. باید دید که EA در نمایشگاه E3 2019 از چه ترفندی برای نجات بازی استفاده می‌کند. آن‌ها اگر تغییر و تحول خاصی ایجاد نکنند، این بازی خیلی زود از دنیای بازی‌های ویدیویی محو خواهد شد.

بازی انتم هم‌اکنون برای رایانه های شخصی و کنسول‌ های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 در دسترس است.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*