سامسونگ گلکسی فولد یا هواوی میت ایکس، کدامیک کاربردی تر است؟

گلکسی فولد و میت ایکس گرچه هر دو در دسته گوشی های منعطف هستند اما دارای طراحی بسیار متفاوتی بوده و همین تفاوت در طراحی سبب ایجاد نقاط قوت و ضعف بسیار در آنها شده است. با گجت نیوز همراه باشید تا در یک ویدیو با مزایا و معایب این 2 محصول پیشرو در رده گوشی های منعطف آشنا شوید.

با ترند شدن گوشی های منعطف در سال 2019 دو محصول مطرح و پر سر و صدا را از کمپانی های سامسونگ و هواوی شاهد بودیم و با اینکه در یک دسته از گوشی های موبایل قرار می‌گیرند اما از لحاظ طراحی و نحوه کار کردن لولا هایشان باهم تفاوت های بسیاری دارند.

نحوه باز شدن سامسونگ گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold)

نحوه باز شدن هواوی میت ایکس (Huawei Mate X)

خصیصه جادویی گوشی های منعطف لولا های آن ها بوده و همان طور که در تصاویر بالا دیدید هر دو محصول به استثنای ظاهر متفاوت به شیوه مختلفی هم باز و بسته می‌شوند.

در مطلب امروز به مشخصات سخت افزاری محصولات اشاره ای نمی‌کنیم و به چند سوال مهم پاسخ خواهیم داد. گلکسی فولد و میت ایکس در حالت بسته چه ظاهری دارند؟ رابط کاربری چقدر در سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس همگام سازی شده است؟ کدام یک از این دو گوشی منعطف برای استفاده روزمره راحت تر است؟ و در نهایت مهمترین سوال بوجود آمده حول گوشی های منعطف کدام یک از این دو گوشی مقاوم تر هستند؟

ویدیوی مقایسه سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس