سامسونگ گلکسی فولد یا هواوی میت ایکس، کدامیک کاربردی تر است؟

گلکسی فولد و میت ایکس گرچه هر دو در دسته گوشی های منعطف هستند اما دارای طراحی بسیار متفاوتی بوده و همین تفاوت در طراحی سبب ایجاد نقاط قوت و ضعف بسیار در آنها شده است. با گجت نیوز همراه باشید تا در یک ویدیو با مزایا و معایب این 2 محصول پیشرو در رده گوشی های منعطف آشنا شوید.

با ترند شدن گوشی های منعطف در سال 2019 دو محصول مطرح و پر سر و صدا را از کمپانی های سامسونگ و هواوی شاهد بودیم و با اینکه در یک دسته از گوشی های موبایل قرار می‌گیرند اما از لحاظ طراحی و نحوه کار کردن لولا هایشان باهم تفاوت های بسیاری دارند.

نحوه باز شدن سامسونگ گلکسی فولد (Samsung Galaxy Fold)

نحوه باز شدن هواوی میت ایکس (Huawei Mate X)

خصیصه جادویی گوشی های منعطف لولا های آن ها بوده و همان طور که در تصاویر بالا دیدید هر دو محصول به استثنای ظاهر متفاوت به شیوه مختلفی هم باز و بسته می‌شوند.

در مطلب امروز به مشخصات سخت افزاری محصولات اشاره ای نمی‌کنیم و به چند سوال مهم پاسخ خواهیم داد. گلکسی فولد و میت ایکس در حالت بسته چه ظاهری دارند؟ رابط کاربری چقدر در سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس همگام سازی شده است؟ کدام یک از این دو گوشی منعطف برای استفاده روزمره راحت تر است؟ و در نهایت مهمترین سوال بوجود آمده حول گوشی های منعطف کدام یک از این دو گوشی مقاوم تر هستند؟

ویدیوی مقایسه سامسونگ گلکسی فولد و هواوی میت ایکس

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

10 دیدگاه

  1. میت ایکس بهتره.چون هم حاشیه کمتری داره مثل سامسونگ از ناچ استفاده نکرده.طراحیش خوشگلتره.درصورت بسته بودن هم صفحه بزرگتری در اختیار هست.طول عمر باطریش هم به نظر باید بیشتر از گلکسی فولد باشه.چون سامسونگ از دو صفحه نمایش استفاده میکنه به تبع مصرف باطریش هم بیشتره..حالا این نظر شخیصه منه.قطعا گلکسی فولد از نظر طرفداراش بهتر از میت ایکسه

  2. اخه این چه مقایسه ایه ، این سنگ پا کجا و میت ایکس کجا

  3. اصلا فقط از نظر طراحی هم نگاه کنیم مشخصه که گلکسی فولد طراحیش مال عصر حجره با اون طراحی زمخت زشتش ، در مقابل طراحی هواوی مدرنه

  4. این آشغال فولد مفتش گرونه

  5. بعد از افتضاح و گند زدن سامسونگ تو گلکسی فولد که دستش رو شد غیر از بنجلسازی کار دیگه ای بلد نیست این بنجل ساز درجه یک دنیا دیگه کی این رو میخره لطفا این اشغال سامسونگ رو با میت ایکس که بدون نقصه مقایسه نکنید

    • نام کاربریت میگه بنجل پرست و بنجل دوستی…فعلا که هواوی با خاک یکسان شده…انشاالله به زودی شاهد ترک این برند چینی بی کیفیت هستیم…البته دلم واسه تو و امثال تو میسوزه،چون دیگه نمیتونن گوشی و لوازم بخرن،البته گوشی فقط اسمش گوشی هست و در باطن یه جنس آشغال چینیه…عیب نداره،یک کلیه تو میفروشی و یک میان رده سامسونگ میخری و اونوقت میفهمی گوشی یعنی چی؟

  6. ویدئو احتیاج به بازبینی داره…برتریهای سامسونگ رو دوباره برای هواوی ثبت میکرد…ممنون

  7. این جور که معلومه از این به بعد کسی تبلت نمی خره

    مسئله ای که مهمه اینه که شما از چه ترکیبی استفاده می کنید؟

    A : موبایل تاشو
    B : موبایل هوشمند
    C : موبایل ساده
    D : تبلت
    E : لپتاپ
    F : کامپیوتر دسکتاپ

    من خودم ترکیب گذینه A و F رو بیشتر از ترکیب های دیگه دوست دارم

    با سپاس

  8. چرا منو با این سوالا عذاب میدید