مشاهده یوفو

نیروی دریایی امریکا مشاهده‌ یوفوها را جدی‌تر از قبل دنبال می‌کند

نیروی دریایی امریکا (US Navy) در حال تدوین دستورالعمل جدیدی برای پرسنل خود است تا هرگونه مشاهده یا مواجهه با اشیای ناشناس پرنده را گزارش کنند. این را می‌توان برداشتن گام بلندی برای جدی‌تر گرفتن موضوع یوفوها قلمداد کرد.

بنابر گزارش Politico، رویکرد جدید نیروی دریایی امریکا شامل رهنمودهایی برای ملوان‌ها و خلبان‌ها می‌شود تا مشاهدات خود از یوفوها را در یک قالب مشخص، گزارش و آنالیز کنند. البته آن‌طور که Politico توضیح می‌دهد، این به معنای رسمیت بخشیدن به وجود بیگانگان فضایی یا ادوات آن‌ها نیست؛ بلکه قصد نیروی دریایی ایالات متحده، درجه‌بندی و بایگانی چنین گزارش‌هایی است تا مجالی برای بررسی دقیق‌تر آن‌ها توسط نهادهای ذی‌ربط فراهم شود.

نیروی دریایی آمریکا

نیروی دریایی در بیانیه‌ای اعلام کرده که در سال‌های اخیر، شمار گزارش‌هایی که به ورود اشیای پرنده ناشناس یا غیرمجاز به محدوده‌های تحت کنترل نظامی مربوط می‌شدند، رو به افزایش نهاده است. پس بنابر ملاحظات ایمنی و امنیتی، نیروی هوایی (Air Force) و دریایی ایالات متحده این گزارش‌ها را بسیار جدی می‌گیرند و هر یک را به دقت بررسی می‌کنند.

البته مشخص نیست که دقیقا چه کسانی داده‌ها را بررسی خواهند کرد. اما در سال 2017، نیویورک تایمز از راه‌اندازی یک پروژه 22 میلیون دلاری توسط پنتاگون خبر داد؛ برنامه‌ای موسوم به «شناسایی تهدیدات هوا-فضایی پیشرفته» که ظاهرا به تحقیق روی یوفوها اختصاص داشت. شاید دستورالعمل جدید نیروی دریایی آمریکا هم زاییده‌ی همان پروژه باشد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

11 دیدگاه

  1. بگو ابله اون چیزی که میبینی پهپادای پیشرفته سپاهه که قابلیته تغیره شکل و نور گریزه فرستادیمتون دنباله نخود سیاه 🤣🤣🤣🤣

  2. به زودى این ملت شریف همیشه در صحنه ایران تمامى این ساندیس خورهاى جاسوس کثیف را با دستاشون خفه خواهند کرد!!!
    🙂

  3. چرا اینجور چی و اونا فقط مشاهد می کنن

  4. اصلا غرب خونخوار تکنولوژی شو داره آخه ؟ 😂😂😂😂😂😂😂

  5. غرب استکبار فکر می کنه با این اراجیف میتونه مغز مردم جهان را تسخیر کنه ولی کور خونده . آمریکا رو به افول است