شیائومی ردمی نوت 7 اس

شیائومی ردمی نوت 7 اس با دوربین 48 مگاپیکسلی و اسنپدراگون 660 معرفی شد

پس از ردمی نوت ۷ و نوت ۷ پرو، نوبت به معرفی شیائومی ردمی نوت 7 اس (Xiaomi Redmi Note 7S) رسید. نقطه قوت این گوشی هوشمند هم مانند دیگر اعضای خانواده، دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی است.

فروش سری ردمی نوت 7 در کشور هند، تنها در عرض دو ماه به 2 میلیون دستگاه رسیده و شیائومی با اضافه کردن یک عضو دیگر به این خانواده، درصدد جذب مشتریان بیشتری است. در ادامه مشخصات فنی و قیمت ردمی نوت 7 اس را مرور خواهیم کرد.

شیائومی ردمی نوت 7 اس

مشخصات شیائومی ردمی نوت 7 اس

این گوشی دارای صفحه نمایش 6.3 اینچی فول اچ دی پلاس با یک ناچ قطره‌ای است که از دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی میزبانی می‌کند. هم پنل جلو و هم پشت دستگاه، با کورنینگ گوریلا گلس 5 محافظت می‌شود؛ اما کناره‌ها ساختاری آلومینیمی دارند.

شیائومی ردمی نوت 7S از تراشه اسنپدراگون 660 کوالکام قدرت می‌گیرد که یک پردازنده مرکزی با فرکانس 2.2 گیگاهرتز دارد. این تراشه را 3 یا 4 گیگ حافظه رم و 32 یا 64 گیگ حافظه داخلی همراهی می‌کنند. البته فضای ذخیره‌سازی را از طریق کارت microSD می‌توان افزایش هم داد.

شیائومی ردمی نوت 7 اس

اما ویژگی برجسته‌ی این گوشی هوشمند را باید در پشتش جستجو کنیم؛ جایی که با یک دوربین 48 مگاپیکسلی f/1.8 برخورد خواهیم کرد. این دوربین از فناوری Quad Bayer برای ادغام 4 پیکسل و ایجاد عکس‌های 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند. سنسور اصلی با یک سنسور عمقی 5 مگاپیکسلی f/2.4 حمایت می‌شود؛ این‌ها را اضافه کنید به قابلیت‌هایی مانند Night Mode با نوردهی چندگانه HDR که موجب افزایش کیفیت عکاسی در محیط‌های تاریک خواهد شد.

شیائومی ردمی نوت 7 اس

درون دستگاه، یک باتری آشنای 4000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 18 وات (Quick Charge 4.0) وجود دارد. البته کمپانی سازنده در جعبه‌ی فروش گوشی، یک شارژر 10 واتی را قرار داده است و کسانی که به دنبال سرعت بالاتر هستند، باید آداپتور جداگانه‌ای را خریداری کنند.

شیائومی ردمی نوت 7 اس با MIUI 10 کار می‌کند که مبتنی بر اندروید پای است. از دیگر امکانات آن باید به یک فرستنده مادون قرمز (IR blaster)، جک 3.5 میلی‌متری هدفون و نانو-پوشش دافع آب P2i اشاره کنیم.

قیمت شیائومی ردمی نوت ۷ اس

این دیوایس در رنگ‌های مشکی عقیق (Onyx Black)، آبی کبود (Sapphire Blue) و قرمز یاقوتی (Ruby Red) عرضه خواهد شد. نسخه 32/3 گیگابایتی، با رقمی معادل 158 دلار به فروش می‌رسد و بهای نسخه 64/4 گیگابایتی، معادل 187 دلار است. کمپانی شیائومی، فروش ردمی نوت 7 اس را از تاریخ دوم خرداد ماه به صورت آنلاین آغاز خواهد کرد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. رنگ قرمزش چقدر تو چشمه خیلی خوش رنگیه