تاریخ اکران فیلم مرد نامرئی (Invisible Man) مشخص شد

شرکت یونیورسال پس از کش و قوس‌های فراوان، سرانجام تاریخ اکران فیلم مرد نامرئی (Invisible Man) را مشخص کرد. این اثر بازسازی فیلمی به همین نام ساخته سال 1933 خواهد بود. 

طبق اعلام یونیورسال و شرکت بلوم هاوس، نسخه بازسازی این فیلم کلاسیک در تاریخ 13 مارس 2020 (23 اسفند 1398) به اکران سینماها در خواهد آمد. این تاریخ اکران بدین معناست که فیلم مرد نامرئی باید مستقیما با اثر بلاک باستری بزرگ شرکت برادران وارنر یعنی گودزیلا در برابر کینگ کونگ به رقابت بپردازد.

این تاریخ جدید را باید یک حرکت هوشمندانه به حساب بیاوریم، زیرا تاریخ ذکر شده قطعا توجه طرفداران به ژانر هیولایی را جلب خواهد کرد و البته یونیورسال و بلوم هاوس اخیرا اثر جدید جوردن پیل، ما (Us) را در اواسط ماه مارس روی پرده بردند و این فیلم توانست پرفروش ظاهر شود. قرار گرفتن در مقابل فیلم گودزیلا در برابر کینگ کونگ همچنین نشان می‌دهد که شرکت سازنده به کیفیت فیلم اطمینان دارد و مطمئن است که می‌تواند به فروش بالایی دست پیدا کند.

فیلم مرد نامرئی

شرکت یونیورسال مدتی پیش تصمیم گرفت دنیای سینمایی خود را ساخته و هیولاهای آثار کلاسیک را به پرده سینماها بازگرداند. آن‌ها در اولین قدم، مومیایی را با بازی تام کروز روی پرده بردند اما این فیلم شکست خورد و باعث شد که دنیای سینمایی یونیورسال قبل از اینکه آغاز شود، به پایان برسد! فیلم مرد نامرئی در ابتدا قرار بود با بازی جانی دپ در سال 2018 اکران شود اما عملکرد ضعیف مومیایی، برنامه ریزی‌های آن‌ها را بر هم زد.

این اقتباس جدید یک اثر بلاک باستری بزرگ نیست، بلکه یک فیلم با بودجه پایین از شرکت بلوم هاوس است که بیشتر برای ساخت آثار ترسناک کوچک مشهور است. به گفته سازندگان، این فیلم جدید بر روی جلوه‌های ویژه متمرکز نخواهد بود. کارگردانی فیلم بر عهده لی ونل (Leigh Whannell) است که بیشتر برای نوشتن فیلم‌نامه‌های مجموعه اره و کارگردانی فیلم ارتقا (Upgrade) شناخته می‌شود.

تا اینجا حضور بازیگرانی همچون الیزابت ماس و استورم رید در فیلم مرد نامرئی تایید شده اما اطلاعاتی از داستان‌ آن فاش نشده است. لی ونل علاوه بر کارگردانی، وظیفه نگارش فیلمنامه را نیز برعهده خواهد داشت. پس از لغو دنیای سینمایی تاریک (Dark Universe)، باید دید یونیورسال برای هیولاهای کلاسیک‌اش چه نقشه‌هایی دارد.

ساخت فیلم از ماه ژوئیه در سیدنی استرالیا آغاز می‌شود.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*