سامسونگ گلکسی S10 پلاس قرمز

نسخه قرمز رنگ گلکسی اس 10 و S10 پلاس سامسونگ در راه است

بار دیگر تصاویری از نسخه قرمز رنگ گلکسی اس 10 و گلکسی اس 10 پلاس (Samsung Galaxy S10 Plus) به بیرون درز کرد. بنابراین چه بسا شاهد رونمایی از نسخه جدید پرچمداران سامسونگ در آینده نزدیک باشیم.

نخستین بار قبل از معرفی گلکسی S10 و اس ۱۰ پلاس بود که آن‌ها را در رنگ قرمز Cinnabar (برگرفته از نام نوعی کانی) دیده بودیم. البته چنین نسخه‌ای هرگز عرضه نشد و حالا یک رنگ مشابه، موسوم به قرمز کاردینال (برگرفته از نوعی پرنده به نام سهره سرخ) رویت شده است.

همانند سایر نسخه‌های رنگی، در اینجا هم شاهد پوشیده شدن پنل پشتی و کناره‌‌ی دستگاه‌ها با رنگ قرمز هستیم؛ در حالی که صفحه نمایش همچنان حاشیه‌هایی مشکی رنگ دارد. البته در این نسخه نیز مانند قرمز سینابار، ته‌رنگی مایل به زرد به چشم می‌خورد.

در همین راستا، افشاگر سرشناس «رولند کوانت» اعلام کرده است که نسخه قرمز رنگ گلکسی اس 10 به زودی از راه می‌رسد. اگر به سابقه سامسونگ هم رجوع کنیم، می‌بینیم که رنگ قرمز گلکسی S9 در اواخر اردیبهشت پارسال رونمایی شد. البته عرضه‌ی نسخه قرمز رنگ گلکسی S8 به اواخر پاییز دو سال قبل بازمی‌گردد. به هر حال آنچه که مسلم است اینکه پرچمداران جدید سری گلکسی S نیز سرخ‌پوش خواهند شد.