تاکسی پرنده

تست‌های نخستین تاکسی پرنده با موفقیت انجام شد

تست‌های نخستین تاکسی پرنده به نام لیلیوم جت با موفقیت در شهر مونیخ آلمان انجام شد. این تاکسی هوایی با برخورداری از 36 موتور جت الکتریکی می‌تواند به آرامی از زمین بلند شده و پرواز کند.

تست‌های اولین مدل پیش‌تولید تاکسی پرنده الکتریکی لیلیوم جت در آلمان با موفقیت انجام شد. این تاکسی پرنده الکتریکی دارای ظرفیت 5 نفر است و حدود 1.5 تن وزن دارد. در طول آزمایش مراحل برخاستن از زمین و پرواز آن در آسمان هیچ مشکلی مشاهده نشده است. شرکت سازنده این تاکسی پرنده قصد دارد این وسیله نقلیه هوایی را برای انجام مانورهای سخت در آسمان آماده کند.

جزئیات تاکسی پرنده

این تاکسی‌های پرنده از 36 موتور جت الکتریکی در بال‌های خود بهره می‌برند و تا سال 2025 در حداقل 2 شهر آلمان قابل استفاده تجاری خواهند بود. این تاکسی هوایی در آسمان بسیار آرام بوده و سروصدای بسیار کمی تولید می‌کنند. همچنین حداکثر سرعت آن‌ها 300 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

تاکسی پرنده

بنیان‌گذار شرکت تولیدکننده تاکسی‌های پرنده در خصوص این پروژه عنوان کرد:

ساخت تاکسی پرنده لیلیوم جت هزینه‌های کمتری نسبت به بالگردها به همراه خواهد داشت؛ چراکه در ساخت آن‌ها از هیچ‌گونه سیستم مکانیکی استفاده نکرده‌ایم و مصرف انرژی این وسایل نقلیه فقط یک‌دهم بالگردها است. ما این تاکسی‌های پرنده را فقط به شرکت‌های بزرگ و اشخاص ثروتمند عرضه نمی‌کنیم، بلکه هدف ما فراگیر شدن این نوع از وسایل نقلیه است تا تمامی شهرها بتوانند زمان و هزینه رفت‌وآمدها را کاهش دهند. همچنین این تاکسی های پرنده طی 10 سال آینده به صورت کاملا خودران به بازار عرضه خواهند شد.

 

تصاویر تاکسی هوایی لیلیوم جت

تاکسی پرنده تاکسی پرنده تاکسی پرنده

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*