کنفرانس WWDC 2019 اپل

دعوت نامه‌های کنفرانس WWDC 2019 اپل برای رسانه‌های خبری ارسال شد

کنفرانس WWDC 2019 اپل تا حدود دو هفته دیگر برگزار خواهد شد. کنفرانس جهانی مخصوص توسعه‌دهندگان این شرکت در سن خوزه کالیفرنیا برگزار شده و 5 روز به طول خواهد انجامید.

کنفرانس WWDC 2019 اپل محلی برای رونمایی از جدیدترین دستاوردهای این شرکت بزرگ خواهد بود. همانند سال‌های گذشته، طی این رویداد، توسعه‌دهندگان پلتفرم‌های مختلف اپل گرد هم آمده و اطلاعاتی مهم درباره سیستم عامل‌های جدید آن دریافت خواهند کرد. اپل هر سال، جدیدترین سیستم عامل پلتفرم موبایل (iOS) و دسکتاپ (macOS) خود را در رویداد WWDC رونمایی می‌کند. از معرفی ورژن جدید watchOS و tvOS نیز نمی‌توان غافل شد. گفتنی است رویداد امسال در روز سوم ژوئن آغاز شده و روز هفتم همین ماه (سیزدهم تا هفدهم خرداد) به اتمام خواهد رسید.

از کنفرانس WWDC 2019 اپل چه انتظاراتی داریم؟

محصولات معرفی شده طی کنفرانس WWDC 2019 اپل فقط نرم افزاری نیستند. در این رویداد شاهد رونمایی ساعت‌های هوشمند و دیگر راهکارها و محصولات سخت افزاری شرکت نیز هستیم. به عنوان نمونه می‌توان به رونمایی اسپیکر هوم پاد طی رویداد سال 2017 اشاره کرد. دیگر محصولات سخت افزاری رونمایی شده در یک کنفرانس WWDC نسخه 10.5 اینچی آیپد پرو، آی مک پرو و نسخه‌های جدید محصولات سری مک بوک بوده‌اند.

یکی از قابلیت‌های مهمی که اپل سال گذشته در رویداد مخصوص توسعه‌دهندگان در اختیار آن‌ها قرار داد، UIKit بود. این ابزار به توسعه‌دهندگان اجازه می‌دهد بهتر بتوانند اپلیکیشن‌های آی او اسی منطبق با مک او اس ایجاد کنند. این ابزار تا امروز در قالب یک نسخه پیش نمایش باقی مانده بود و قرار است به زودی امکان استفاده از آن فراهم شود. انتظار داریم در کنفرانس WWDC 2019 اپل اطلاعات بیشتری درباره UIKit در اختیار توسعه‌دهندگان قرار بگیرد.

با وجود تعدد محصولات نرم افزاری و سخت افزاری که طی رویداد نام برده انتظارشان را داریم، کمتر چیزی به اندازه آی او اس 13 دارای اهمیت است. با در نظر گرفتن روال همیشگی شرکت، چند هفته بعد از اتمام کنفرانس، انتشار نسخه بتای سیستم عامل برای آیفون‌ها و آیپدها آغاز خواهد شد.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. فک نکم چنین کاری و بکنه آخه خیلی به نفعش نیست