آی او اس 12.3.1

آی او اس 12.3.1 با هدف حل مشکل اپلیکیشن Messages منتشر شد

کمپانی اپل آپدیت آی او اس 12.3.1 را با هدف رفع برخی باگ‌های موجود منتشر کرد. iOS 12.3.1 هم اکنون برای تمام آیفون‌ها و آیپدهای پشتیبانی کننده ارسال شده است.

آیا پس از نصب آپدیت آی او اس 12.3 گوشی یا تبلت اپلی شما به مشکل خورده است؟ نگران نباشید غول کوپرتینویی برای این مشکل راه حلی پیدا کرده است. روز گذشته اپل آپدیت آی او اس 12.3.1 را برای آیفون‌ها و آیپدهای پشتیبانی کننده عرضه کرد. همانطور که از نامش پیداست این نسخه به‌روزرسانی بزرگی نیست٬ در واقع فقط با هدف رفع برخی از باگ‌ها و ایرادات سیستمی منتشر شده است.

توضیحات آپدیت آی او اس 12.3.1

یکی از مهم‌ترین این ایرادات مربوط به تماس‌های VoLTE است که ایجاد یا پاسخگویی به تماس‌ها را با مشکل مواجه می‌کند. اپل در آی او اس 12.3.1 این مشکلات را مرتفع ساخته است. همچنین مشکل اپلیکیشن Messages نیز حالا برطرف شده است. ایرادی وجود داشت که باعث می‌شد شما پیام‌هایی را از طرف فرستندگان ناشناس دریافت کنید٬ حتی وقتی گزینه‌ی Filter Unknown Senders را فعال کرده بودید. دیگر ایراد نمایش لینک Report Junk در پیام‌هایی بود که از سوی فرستندگان ناشناس دریافت کرده بودید.

این تمام توضیحاتیست که در مورد نسخه جدید آی او اس وجود دارد. هرچند این به‌روزرسانی یک نسخه‌ی بزرگ نیست٬ اما شما باید فورا اقدام به نصب آن کنید؛ به خصوص اگر جزو کسانی هستید که با یکی از ایرادهای فوق دست و پنجه نرم می‌کنید.

پاسخ بدهید

وارد کردن نام و ایمیل اجباری است | در سایت ثبت نام کنید یا وارد شوید و بدون وارد کردن مشخصات نظر خود را ثبت کنید *

*

یک دیدگاه

  1. من از وقتی به این ورژن ۱۲.۳.۱ اپدیت کردم نمیتونم به‌وی پی ان وصل بشم!بدجور گیر افتادم بالای ۱۰ تا فیلتر شکن وصل کردم ولی هیچکدوم کار نمیکنن!مشکل از کجا میتونه باشه؟

    ممنون میشم کمک کنید